KecIL||cUtE||SenGaL

kembali hapdet ndr zone,, esok pg aku akan mencoba untuk menjadi seorg trainer,,, huhu nih ade lah assigment yg tuhan aja tau aku sgt tak tau nak gambarkan macamne,,, huhu aku dah terima tugasan nih awal bulan hr tuh,,, tp aku buat senge aja lah, sebab encik bos kate lmbt lg ,maybe ujung bln 3,, ape2 nanti dikompemkan,,,orait boss!!so aku wileks2 aja la,,,kengkunun material sume dah ade,,, sekali hampir berpeluh gak aku cr presentation die,,, buku plaks dah anta printing,,, gelabah gle la,,, takkan la aku nak tunjuk screen laen,,, nak bg handout laen,,, tak nampak berkaliber le seorg cikgu nanti,,, hehe 2 hr gak le aku dok mengoogle sblm aku jumpe satu website yg ade the whole chapter yg aku perlukan tuk buat training tuh,, alhamdullilah,,, sangat bersyukur,,, klu tak jumpe.. mau le aku buat2 pitam mase ngajar nanti,,, tak pon aku mc seminggu,,, hoho,,, so korang agak2 aku kene kasi training ape?? ye esok saye akan jadi cikgu,,, sy akan cube mengajar 6 org student pekerja gomen,,, mengenai,,, Oracle 10G both for Form Builder and Report Builder,,, hoho aku tak brape expert sgt version 10G,,, klu bawah sikit oke lah kot,, aku rase la,, so aku harap esok aku akan berjaya memberi kepahaman kepada murid2 ku,,, hehe wish me luck guys,,, ayuh,,, saye yakin kan diri nih,,, hurm...

6 CakaP2:

  1. wow trainer siooott..
    giler power...

  2. Aurora says:

    gud luck!!! hehe kalu ada yg hensem tu jangan lupa ngurat sekali tau

  3. Anonymous says:

    lynnda,, ng sajek jek,,mencik tau,,,
    aurora,,, hurm takde yg ensem,, dan suami org,,, hukhuk

  4. Unknown says:

    perrgghh.. baiiikkk cheeekkgguu..
    chekgu pergi ngajar hari2 lalu tempat kenangan masa silam kan?hehe.. bile nak terserempak ngan chekgu nih..

  5. Anonymous says:

    ainz, hehe haah hr2 lalu,, pastu jengok bangunan n kate lam hati,, mesti aini ade kat atas bergigih gle,,, ahak2

  6. Unknown says:

    owh..
    macam biasa dengar aje oracle 10g ni dulu2..
    =)