KecIL||cUtE||SenGaL

kembali update ndr zone,, so smlm as jadual musim2 af nih la kan,,, aku gerak g bukit jalil naik lrt,,, aku kuar awal la,,,ala2 lps asar gitu,,, g singgah kl sentral dulu,, have my meal,,, n lepak bace2 shopaholic,, baru gerak g masjid jamek,, then tukar star ke bukit jalil,,, sampai tepat2 magrib,,, so tunaikan ape yg patut,, pastu tunggu member2 laen sampai,, aku dok lepak le sambil bace buku,,, bushan,, tengok jek le gelagak sorang2 fantastik tuh,,, hampeh,, n belakang aku,, ade le kembar ****,,, eleh,,tak nak le kumen lebih2,,, tak baek,, sendiri mau ingat le,,, so tak lama sampai kengkawan,,lepak beburak sikit2,, then masuk dalam,, akunye seat sensurang jek,, aku buat muke cool sebab nanti mesti dapat kesot g depan nye lah,, lagipon tmpt asal aku ngan meka pisah satu row jek,, so as plan,, memang le aku dapat dok serow ngan meka,,, ahahahaha,,,, this week kureng la hazab mcm last week kan,, hehe tapi disebabkan fikilan gue,, kurang nampak le depan,, sebab saudara saudari kat dopan den bosa ngat,,, aku redha,,, tp mcm bushan skit ah kunsertnye,,, sound lagi le mcm tenggelam timbul,,, but neway,,, layankan aja la,,, what else nak expact kan,,, Minggu nih aku rase yg best ye,,,hafiz,, aishah,,, n qhaud la kan(ayat bias,,),,, hehe nyanyian claudia tuh ok,, tapi kurang kelembutan la pada lagu melo DSN,,, akunye feveret song jd keras n ala2 dayang,,, hukhuk,,, tak leh bakar die le sebab die nyanyi ok,,, nih le hasil pesnapan curi2 gue,,, ampun,,,

The gents.. QHAUD BENAR kan??

Tetibe terselit si kenit aishah,, ahahaha

Dah tinggal 13

Well,,, nampaknye memang Qhaud le yg dapat gelaran pelajar cemerlang minggu ini,,, congrate Qhaud,,, hehe ingat QHAUD BENAR,,, ahaks

So next week,,, hurmm,, ado ke??

2 CakaP2:

  1. Aurora says:

    eemmm Qhaud tu kalu nyanyi mmg suka main2 kening ke? hehe

  2. Anonymous says:

    aurora,,, memang dah natural die gitu agaknye,, hehe ziana zain versi lelaki,, hikhik