KecIL||cUtE||SenGaL

kembali hapdet ndr zone,, minggu nih pelajar2 af mendapat lagu2 zaman 80an,, tahun kelahiran aku gitu,, memang lagu siolan2 aku le zaman2 dulu tuh,, hikhik,, td mase tau derang dapat lagu tuh,, aku dok nyanyi2,, housemate aku kempius jek aku tau lagunye,,, ala bukan le lagunye oldskoll ngat kan,, tp die belom lahir kot mase tuh,,, hikhik tetibe terase dewasa sgt aku,,, ops,,, so tugasan meka minggu nih adalah...
RUBISA - Angan-angan (Raja Ema)
ISMA - Rambu Ramba (Nursheila Amin)
RINI - Seloka Cinta Remaja (Seha Freedom)
CLAUDIA - Lama Tak Jumpa (Zur Eda)
ZIZI - Ini Rindu (Farid Harja)
AISHAH - Mata ( Noorkumalasari) ---> mesti kiut budak kenit nih nyanyi, tp klu dpt lagu angan2 tuh lg kiup kot
YAZID - Pawana (Search)
QHAUD - Pilihlah Aku (Latif Ibrahim) ---> owh,, mesti la saye pilih awak,,,xyah suruh2 la,,,ahaks
OBRI - Abang Beca (Broery Marantika)
HAFIZ - Mat Disko (Sudirman)
ARIL - Andainya Aku Pergi Dulu (Alleycats)
SIDI - Hanya di Radio (Headwind)
AKIM - Anak Gembala (Sudirman)

Adekah menuju bukit jalil lagi???hohohoho,,, rahsia lah,,

2 CakaP2:

  1. aku vote for HAFIZ....xmain qhaud2 nih

  2. Anonymous says:

    lynnda,, ah,,, aku Qhaud jek semua,,, muhahhaha,,,