KecIL||cUtE||SenGaL

Kembali hapdate my zone, td have my dinner @ old town white coffee kat bangsar south,, ala yg ala2 beberape kangkang kere dr umah ku itu,,, balik keje terase lapa plaks,,, so meneruskan perjalanan menyusuri susur gajah yang takde gajah tuh,,, hehe sebenarnye tak tau nak makan ape,, so pekena la ape yang patut kat sana,,, nak beli nasi kukus,,, lauk ayam,,, ah ayam lagi,,, sungguh bosan,,, lg pon tengah hari dah makan nasi ayam yang lazat di TH,, memang sedap,,, so malam nih aku hanye sikit aja,,, nak isi perut kononnye,,, hehe so aku pon order la kan,,, tak banyak pon,,, cume single toast, telur 3/4 masak n kopi ais,,, sikit jek kan aku makan,,, hehe


sambil menunggu tuh,,, aku teruskan pembacaan novel shopaholic (Shopaholic takes Manhattan)yg memang membacaholickan aku,,, hehe aku dok sana samapi habis membaca buku ituh,,, lepas 2 minggu baru habis,,, huhu bz sangat la plaks,,, then hari nih,, sambil lepak dinner aku cube habiskan,,, dan2 abih,, aku tgk jam,,, alamak dah kul 840 rupenye,, n sib baek aku tgh cuti,, so takde la aku lupekan tanggungjawab itu kan,,,, balik aku gumbire sebab perut dah kenyang,,, gendang gendut tali kecapi,,, kenyang perut mesti la suke hati,,, hahahaha,,, tgk muke bdk suke hati nih....

dan sambung gelak tgk citer jula juli,,, lakonan dynas, misha omar, mek, aqasha,,, tgk la citer nih,,, citer dulu2 yg diolah mengikut citarase mase kini,,, hehe aku layans je,,, hehe,, klah should pen off,,, it's getting late n tommorow i still have to continue my work... choaw... n nite2,, sok sambung bace Shopaholic Ties the Knot plak,,, hehe,,,


4 CakaP2:

  1. Anonymous says:

    cik ndr, old town tu kan x halal kan..huhu...

  2. Anonymous says:

    hoho?? no komen..

  3. R-B-I says:

    gendang gendut sebab tu gendut...hahahaha...sok balik kampung jangan lupa na bawa balik shopaholic yang awak dah khatam...aiseh cam la gua banyak sangat masa membaca

  4. Anonymous says:

    ha... tau takpe...hikhik,,,soh maryam jek bace la,,,hehe