KecIL||cUtE||SenGaL

kembali hapdet my zone,,, so entry kali nih pasal keberjaan mengumpul complete set Shopaholic Novel.. tahniah buat diri sendiri...hehe entah le aku sangat teruja nak bace pas satu dan satu lagi,,, hehe jadi ku belikan aja lah,,,, melengkapkan yg dah ade,,, memula tuh aku nak beli kat kinokuniya klcc,,, ngan penuh semangat pas opis hour terus la menuju ke sana,,, ditemani opismate aku,, syu nama die,,, hehe,, sampai2 terus menuju ke kedai buku n terus la mencr bukunye ,,, aku tinggal satu buku jek lagi 'Shopaholic n Baby' ,,, malangnye dah sold out plaks,,, waaa,,, bengang aja, terase sengal sebab tak beli sekali bln lepas mase aku beli shopaholic takes manhattan ngan tie the knot tuh,,, ish,,,menyesal... disebab kan lapar.. kitorg menuju le A&W,, so dinner malam tuh... nih la yang aku berjaya makan..

Bila dah kenyang maka otak aku da dapat berfungsi ngan cargas,,, maka aku pon melahirkan idea yg bernas,,, apekate kite menuju ke mph wangsamaju... hehe aku buat muke kesian sikit kat kawan aku,,, hehe so die kate set aja,,, sebab dekat ngan umah diekan,, so die pon bawak la aku ke mph itu,, what a suprise,, aku berjaya menjumpai buku yg dicr2 itu,,, yippie,,, jadi ni lah die set yg aku ade tuh...



Mase beli buku tuh,, ade promotion la,, beli any 2 of Sophie Kinsella books,,, will get this sweet shopaholic keychain,,, so i decided to buy the other Sophie Kinsella book 'Remember Me'.. sebab lambat laun,, aku pasti beli gak buku nih,, ehehehe,, cume aku tercepatkan sikit la dr sepatutnye,,, so here the cutest keychain....

Ha,, buku kat bawah nih adalah hasil pengepauan aku terhadap seorg kawan,,, hahaha aku memula nak pinjam aja,,, tapi dengan penuh muke kekiutan yg terlampau,,, dan pemberian ayat yang baek punye,,, akhirnya kawan ku itu memberikan buku ini as a gift,,, wow,,, thanks siti,, really appreciate it,,,hehehe
so gitu lah citernye aku melengkapkan Shopaholic Novel ku,,, hehe,,, seronok n excited nak bace sampai abih semuanye,,, k la nak tido dah,, esok akan menuju pulung ke kg halaman,,, selamat bercuti semua.. muah,,,,

7 CakaP2:

  1. Anonymous says:

    kak ita!! i want dat keychain toooo!! og jgn lupe beli "undomestic goddess"..and "can u keep a secret" too!hehe..love sophie's to the max! and read them all :) kat mane jek ade promotion keychain tu??? huwaa...mesti kene dptkan ni..arghh

  2. Anonymous says:

    hoho...due buku tuh coming soon,, dah ade dalam senarai pon,, nak ke keychain tuh, try test tgk kat MPH while stock last,, hehe

  3. :: !zyan :: says:

    wah! tuh la k.zue. Izyan nak key chain tu jugak!!~ (dgn nada jeles ni!)

    err kak ita, kalau dh mmg de koleksi sophie's sume tak ley claim key cahin tu dr mph ke? saya bole bwk bahan bukti..ehehehe *wink*

  4. Anonymous says:

    !zyan... hehe nampaknye tak boleh la jika begitu,,, ahahahha,,,tp cube torai test,,, hehehe

  5. Anonymous says:

    kak eyta! i dah dpt my keychain!! yayyy!!

  6. Anonymous says:

    wah,,, tahniah zue,,, ahahahah

  7. Anonymous says:

    wah,,, tahniah zue,,, ahahahah