KecIL||cUtE||SenGaL

kembali update my zone,, last 2 weeks g berrehlah kat Sunway Lagoon.. ku pergi ngan my sisnye family,, cam biase la,, sebagai mak sedara tersayang buat anak2 sedara,, mesti la kan kene bawak ateh derang nih,,, ahahahaha,,, ekcelli husna menang peraduan ape tah,, tapi disebabkan ateh yg mendptkan info,, hehe jadi kene la bawak kan,,, tuh pon klu tak terlepas gak peluangnye,,, sib baek la mama check,,, jadi seperti dirancang dipagi ahad yg dingin itu,, mama pickup lam kul 9 lebih,, terus menuju ke sunway lagoon,,, sampai2 lom bukak laks,, hehe rakus jugak kan,,, so sesambil tunggu tuh,,, sempat la snap gamba,,,

nih gamba family kaka eden

Anak2 sedara den nih ha,,, ade lagi 7 tiade lam gamba
Aktiviti pertama untuk hari itu,,, melihat binatang2 ternakan yang ade kat situ,,, selamat datang ke wildlife park,,,ade harimau,,,beruang,,, unggas2,,, tapi yg bestnye,,, baru jek masuk wildlife park tuh,,, dik pink dah merengek2 ajak balik,, ish tak rock langsung,,, hehe mama die buat tak paham jek,,, terus jek pusing lagi tgk binatang2 ape yg ade lagi,,,Pastu aktiviti kedua plaks,,, kiter mandi dulu,,, kat water park...wooo nih memang beh la,, kat sini la aku berada lama sekali,, layan anak2 sedara sume,,, heheh beh gle lah,,, gile lencun,,, hoho yg paling beh dan mengkagumkan aku sendiri,,, aku berjaya buat flying fox tuh,,, gile kejut perut,,,, tapi seronok,,, hehe tak caye sila try test,, dah penat bermandi2 an semua,,, peut pon terasa la lapa plaks... kiter makan dulu,,,, dan2 siap makan,,, baru nak sambung g bermain kat exreme park n amusement park,,, ujan turun dengan lebatnye,,, ala,,, tergendala rancangan,,, cume sempat naik Tomahawk aja,,, tuh pon aku rase dah nak tercabut jantung nih ha,,, bayangkan mende tuh pusing 360 darjah,,, ter gantung aku kat atas tuh,,, punggung dah tak atas kerusi lagi,,, bayangkan lah,,, tobat aku tak naik dah,,,, baek maen mary go round aja kat fun fair,,, hehehehe,,
ini adalah gamba2 sengal saye ye,,,

disebabkan ujan sangat lebat,, banyak park kene tutup,,, tak bleh maen,,, sesia ade all accessnye pass kan,,, so disebabkan itu,,, masuk la scream park die,,, ala2 umah antu la,,,, gile betol hantu die,,, dok datang dekat2 kat orang,,, maen sergah2,,, tapi die tak sentuh la kan,,,, yg behnye die boleh g bantai tiup tinge aku,,, sib baek aku tak lempang aja die,,, klu tak mesti die nyesal jadi hantu,,,, tapi yg behnye umah antu die ade 3D nye area,,, beh masuk lam tuh,,, ade satu terowong tuh,,, macam berpusing,,, dan berjaya peningkan kepala ku gak la,,,, sampai dah abih kene sergah ngan antu tuh,,, aku ingat dah leh keluar dah,,, rupenye blom,,, kiter masuk diarea prison break plak,,, dalam tuh lagi horror la,,, sebab lampu die dok maen berkelip2 plaks,,, nak jalan maen jalan ikut org depan la,,, tapi memang la,,, aku siap jerit,,, aku bukan micheal scoffield pon,,, kasik ah aku kuar,,, sebab kat dalam tuh ade le banduan2 kunun2nye yang dok sergah2 kiter gak,, ish nih pon memanhg nak kene lempang juge,,,hehehehe... tp akhirnya,,, berjaya la aku memrison breakkan diri,,,
yeahhh... saye dah beranikan diri masuk kat dalam nih

hehehe,,, next kitorg masuk kat amusement park, maen la mende yang leh maen dan terlindung dr ujan,,,, layankan anak2 sedara aku,, sampai derang naik kude berpusing tu pon aku join,,, tapi aku kene berdiri jek,,, adoi,,, pening kepala acik,,, sebab hari dah lewat,,, mase tuk pulang dah ,,, sebab papa ade dinner mlm tuh,, balik singgah bangsar jap,,, jengah org yg tak pat ikut tuh,,, ops,,, i'm sowwy,,, nanti ateh bawak yam eh,, ble yam dah pandai swimming2 eh,,, ehehehehe,,, begitu lah berakhirnye aktiviti rehlah kiter,,, sekian tima kasih,,, ape kate kiter g world of tambun plaks pasni? ade berani?? sebelom lupe,,, time kasih mama sebab taja aktiviti ini,,,ehehehe

layankan aja gamba nih,,, sila gunakan penunjuk arah ini ye supaya tak sesat,,, ahahaha

0 CakaP2: