KecIL||cUtE||SenGaL

kembali update ndr zone,, semalam g kenduri kawen exopismate aku kat port kelang.. as memang dah dijemput lama,,, klu tak datang memang aku rase kene bakar jugak la agaknye,,, hehehehe,, then dah siap2 janji ngan Lynnda nak tumpang die,,, lagi pon die pon sorang jek,,jadi boleh la aku menumpang kaseh die,,, n pagi tuh janji jumpe kat lrt kelana jaya,,, senang nak gerak dr situ,,, Lynnda decide nak amik KESAS hiway... disebabkan aku memang tak tau jalan,, aku ok jek la,, then rupanye kesesatan berlaku,, entah kemana2 tak,,, hehe dok bace peta tapi tak paham rupenye,,, hehe saye sebagai co-pilot memang fail bab bace peta nih,,, tapi cik driver telah menyebabkan saye jd gelabah,,, hoho sign board dok tulih perlabuhan utara jek,,, mana la aku tau,,, die tulis perlabuhan kelang jek,,, mana lak nak lepas utara nye,,, hehe akhirnye kitorg nekad,, masuk bandar kelang la lagi senang kot,,, sekali,, harus la mennyesal ngan tindakan itu,, jalan jem tahap cipan,,, cam hampeh jek,,, marah betol... but at last,,, kitorg berjaya gak sampai setelah 1jam 30 minit,,, hehe tuh la lynnda,,, kan bagus amik federal highway jek,,, ni nak jugak guna kesas hiway,,, kan dah smpt kelaparan gle,,, sampai2 tewus jek makan,,, tak kire la,,, tapi makanan tuk hari tuh memang sedap.. lagi2 ayam goreng rempah die,,, memang memuaskan hati la,,, hehe kitorg berdua dok lama gak kat sana... kul 330 baru gerak balik,,, amik2 gamba bagai dulu,,, baru gerak balik,,, so dikesempatan ni nak ucapkan 'Selamat Pengantin Baru untuk Aini & Riz. Semoga Berkekalan Hingga ke akhir hayat dan selamat berhuni moon.' hehe ni le pasangan pengantin baru tuh

disini lah majlis tuhAksi2 pengantin,, hehe
Us with pengantin,,(siti,lynnda, n me)

me n aini
me with mempelai,,,ngan Lyndaa.. due dara rindu,, hakhak
posing ngan Mikhail,,, dah beso baru jumpe
antara xopismate aku yang datang...

4 CakaP2:

  1. wah cepatnyer update...aku belum ade kesempatan lagi...xper laa suh baca dr blog ko jer laaa....
    weh aku xsesat k...
    sebab ko pilot aku lmbt nak translet map...hahaa

  2. Anonymous says:

    well,,, see the leg la,, ahaks,,hoh,, sian co-pilot disalahkan,,,mu la Lynnda yg tak jumpe jalan kebenaran yg betol..huhu

  3. Unknown says:

    wahh..
    cepat betul..

    pengantin tak abes hanimun lagi..
    =P

  4. Anonymous says:

    metalrizca... owh,,, mesti lah bertindak pantas,,,nanti citer lemau plaks,, hehe,,,