KecIL||cUtE||SenGaL

kembali update ndr zone,, post kali nih pasal aku g nonton disney on ice princess wishes @ stadium putra on 20/3.. camne ye aku bleh g pertunjukan nih?? hehe sume atas jase baek my fwen la,,Pn Nyssa n Encik Jaa hehe meka kasi ku tiket free,,, bukan satu,, tp 4,,, hehe sangat mengujakan untuk g,,, so aku pon ajak opismate aku n housemate.. tapi last2 minit,,, memang satu tiket tuh dok takde org,,, rase sayang,,, so aku offer kat saper2 kwn aku yg wiling nak g,, sebab short notice sangat,,, banyak yg tolak,, so last call aku ajak kawan aku mase sama2 blaja dulu cik tanti,,, n memang rezeki die kot,,, die plak on aja,,, hehe so complete la kami ber4,, aku gerak dr opis,, balik umah syu dulu tumpang mandi bagai,, then shot ke bukit jalil,,, memula jalan memang smooth gle,,, sampai kat simpang C4 tuh baru la jem,,, huih,, menaikan marah nih,, sebab aku tak nak le lmbt kan.. n member aku dah ingatkan yg majlis tuh akan mule sharp la,,, huhu,,, sekali kawan aku si tanti tuh,,, lambat plaks,,, tapi memang la blom start lg,,, saje kasi tanti gelabah,,, ahahaha,,,

nih le tiket tuh,,, ahahaha,, rm0.00


Sebenarnye harge nye adelah seperti diatas,,, ahahahaha RM178 tuh,,, mahe,,,

hehe so show malam tuh,, aku rase sonok le kan,, maklum la,, karekter princess2 disney,, of course la suke,, lagi2 bebudak kan,,, mesti derang selalu bayangkan nak jadi puteri2 tuh bagai,,, ade gak le kanak2 yg pakai ala2 princess,,, kiup sangat,,, sib baek la ku bukan budak kan,,, klu tak,, memang aku pakai gak le gaun princess,,, mesti dan2 tuh gak syu tak nak bawak aku,,, hehe,,,malam tuh pertunjukan bermula ngan kehadiran thinkerbell yang chumel,, dok keliling2 satu gelanggang ais tuh,,, meh tgk kiut tak die,,

thinkerbell menjampi serapah sebelum show bermula

Pastu kuar due watak kartun yang memang glemer dr dulu,,,kini,,, dan selamanye,,, saper lagi klu bukan Mickey n Minnie Mouse,,, mereka berdue nih berperanan ala2 pencerita la kengkununnye,,,

Aksi si tikus bercerita
Kisah Princess pertama untuk malam itu adalah kisah Puteri Yasmine & Alladin,, bermula dr suasana sebuah pasar arab, sehinggalah pertemuan pertama si Aladdin ngan puteri Yasmine,,,

Memalu plaks yasmine nih aladdin nak usha

hoho,, mase nih aladdin dah kaye la,, baru le beria yasmine nak die,,

Tapi nih watak feberet aku dalam aladdin nih,,,

the blue Ginie,, peace no war

Then sambung kisah puteri snow white plaks,,, err,,, tak tau le putera nama ape,, maap ye,, sebab yang glemernye ade lah dwafts tuh jek,,,hikhik...

Snow white n the unknown prince


1,,2,,3,,errr how many dwafts do you see??Will u marry me??

Pastu kisah puteri ke3 plak,,, beauty n the beast,,, tapi encik beast die takde pon,,, ade encik lilin n cik sudu garfu jek,,, hurm,, bushan sikit la,, sib baek le kejap jek kisahnye,, he

Saper umah blackout,, pangge le cik lilin nih ye
Let's dance together,, yeeha

Beauty and,, candle and spoon??

Puteri ke 4,,, nih le yang aku rase paling besh sekali,,, the Mermaid,,, mule ngan aksi putera,,, errr aku pon tak tau nama die,, buat aksi tarzan

aaaaaa..... Pastu Kuar karekter yg kecoh nih,,, Sebastian,,,
Then adik badik2 mermaid,,, tapi mana ariel??
Taraaa,,, i'm here father,,,
Yang beshnye persembahan nih,, mase lagu under the sea,,, memang meriah,,, siap ade buih2 sabun lagi,,, best2,,,

Akhirnye walopon bisu,,, simermaid dpt gaks prince charming die


Puteri ke5 plaks,,, kire warrior princess la,,, bukan Xena ye,,, tapi Mulan,,, hiyakkk,,,

aksi akrobat Mulan


Kengkawan yang beria suh ajar kungfu,, heeeyakkk
Yata!!

The next Princess is slepping beauty,,, yg nih pon best gak,,, ade api segala,,,sebab ade naga kan,, tak jumpe plaks mana gamba naga die,,, letak gamba putera puteri aja la eh,,, hehe

Mari menari denganku,,,ewahh

phewittt!! dag dig dug nih

The last princess,,, yg paling glemer la kan,,, Cinderella,,,Tetibe set berubah menjadi istana,,wahh

Oh My prince Charming

Awh,,,panahan asmara nih

So abih le persembahan malam tuh... ape lagi,,, meroyan la bergamba kan,, eheks

US(syu,tanti,ayu n me)
Saper nak beli nih,,, kiup,,, tapi mahal OMG,,, princess yg pakai tudung nih kiup la,,, hahaha perasaan
dan ini lah hasil yg aku dapat,,, huhu rm30 for this,, it's worth ok..

For more pic,,, sile ke FB saye ye,, tak larat dah nak betolkan alignment nih,,, huhu,,,

5 CakaP2:

  1. alaaaa...sedis xdapat g...huhuhu
    ckp on time..

  2. Anonymous says:

    lynnda,,, mu le aku offer memcm plak alasan,, baju tak cantik lah,, nak salah kan aku laks,,, ahaks... takpe laen kali la

  3. Aurora says:

    hohoho rugi ooo x p.. bestttt... anyway tq again Ieta.. dan nasib baik show start pukul 8.30.. kalu x nangis la aku..

    p/s- LynnDa.. xpe xpe.. next time kalu ndr ajak.. p je..

  4. Unknown says:

    perghh.. bestnyer awak.. hehe..
    bile agaknye saye nih dapat berjoli2 tu ek.. erm..

  5. Anonymous says:

    hi ainz, ehek,, awak kan baru balik jpli hanimn kat sabah,, hukhuk membuat saye jeles,,hehe