KecIL||cUtE||SenGaL

Kembali hapdet ndr zone, so as sume dah tau ku dapat jemputan khas nih setelah mengsms sebanyak 3 kali ye,, waa agak rakus sedikit dirasakan,,, but ku gembira sebab memang beria nak tgk citer nih kan,, hehe sile tengok muke beria ku,,,

and as dah schedule sume,,terus la shoot ke Cineplex malam smlm sambil ditemani oleh Cik Liza,,smp sana dalam 8.15, register,diberikan goodie beg dan terus menyertai mocktailnye,,,

Hidangan malam itu,, simple but yummy,,, ku sangat suke air die,, err,, leh tak dapat resepi nye??
Settle mengisi perut sikit2,, ku terus meroyan mengambil gamba,,, biase la,,, bukan selalu kan,,

ndr and cik liza

ndr and anida (The Features Librarian)

me and shafinaz selamat
aku yg tersuruk dibalik patung,, hekhek
Majlis malam tuh bermula dengan ucapan alu-aluan pastu ade le kuiz sikit,, mase nih aku dah start teruja,, lagi2 hadiahnye merupakan,,, hehe soundtrack COAS,,, aku ape lagi,,, nak jawab sangat dan mula rakus,,, tak saba2 nak jawab,,, bile org laen dah jawab aku sentap,,, sib baek cik Nana (The Beauty 101) tuh menenangkan ngan berkata " takpe2 ade lagi nih cdnye,,," aku coolkan diri,,, dengan harapan,, pasti jayanye pasni,,,tah soklan keberapa yah,,, akhirnye aku dapat bagi jawapan ngan tepat,,, korang tau tak ape soklannye,,, susah soklan die,, mesti korang tak pat jawapnye,,, soklannye berbunyi "Cover Cosmopolitan Isla Fisher adalah keluaran bulan brape?" ha,,, aku sure korang mesti tak tau jawapan kan,,, aku terus meju kedepan,, nak jawab juge,,, dengan penuh keyakinan aku jawab 'MAC 2009'... dan aku pon dihadiahkan cd itu,,, seruuunok gle,,,
ape yang mereka berdua bincangkan agaknye??
MC malam itu.. Anida n Nana

Habis kuiz,,, aku sambung meroyan lagi,,, kali nih amik gamba posing tak hengat,,, hehe

Hunny Madu with her pose,,,
Ku suke skrit paper beg itu,,, hehe

Sebab suke,, meh kite pose bersama patung berskirt itu
Dan lagi sekali,, kali nih i je ok,,,
Any confessions?? Please stick here
and I do confess,,, hukhuk
Oh ye,, my outfit,, lets do rebecca stail ok...
dress - cremeshoe - Arttoli
tight - takde tajuk
clutch - err,, dah tak jumpe tajuknye,,, after due tahun beli,, semalam baru pakai

the angel wear Arttoli ,, wearing her red shoe for the first time,,

This cost me about RM100,, but i believe that this is a good investment then ,, sebab,, i got something worth in return,,suprise!!!
I won the best dress of the night!! Can you believe that?? ha,,, mesti korang tak caye kan?? Mesti korang nak condem pengadil kan?? Takde makne de,,, segala surat menyurat tidak akan dilayan,,,Keputusan adalah muktamad... Sebenarnye aku pon tak caye,,, masa anida datang kat aku pon,, aku tak pasan,, ayat yg terakhir aku dengar,, Anida cr sipemenang,,,'Aik mana die dah ilang,,' sebab mase tuh aku dah pindah tmpt sebab nak amik gamba kawan aku ngan ning baizura...hehe,,, then kawan aku kate,, 'makcik...' aku pusing,, anida dah ade belakang aku,,, 'I ke?' aku tanye soklan budus,,, waaa mase tuh kamera beso2 sume dah tale kat aku,,, aku pon sengeh jek la,,, amik hadiah,,, haha suprise,,, suprise,,, anida tanye nama aku,,, aku jawab eyta ibrahim,, nakdararindu pon bleh,,, hehe ,,,, rindu sape eh,,, adalah,, rahsia,, ahaks,,,

Bagi korang tengok muke budak menang,, haha

Gitu la acara kemuncaknye,, best dress,,, then sume beratur reramai tgk movie COAS,, komen pasal movie nih,, tunggu next post ye,, dan tentunye korang nak tau aku dapat hadiah ape??? sila scroll lagi,,, haha
yeah,,, dapat due soundtrack,,,huhu

Isi kandungan goodie beg ku

Haa... ni gik satu,,, agak2 pe beza ngan gamba diatas?? cpt teka...

Tgk bende yg dibulatkan tuh,,, tuh la bende ganjil tuh

Tara,,, nih la hadiah best tuh,,,he
Kasi close up sikit,,, bia terang...
Ni le kasut merah gue,, gle merah,, oooo

P/S : post ini dgn tidak disengajakan akan menaikan rase jeles anda,,, hehe akak menang jam,,, hakhak,, sekian selamat jeles,,,

9 CakaP2:

  1. merahnyer kasut....
    kasut merah nih laaa yang membawa tuah...
    giler ahh makcik menang best dress..

  2. KeMatZ says:

    wakakaka....
    wehh cd awat ada 2..
    lehh bagi aku satu...

  3. Anonymous says:

    LynnDa,,, aku pon rase begitu,,hehe kasut tuh aku beli 2 jam sblm,,hehe,,,
    Kematz... mana bleh,,,hahaha,,,dah ade org punye,,hukhuk

  4. Aurora says:

    haha gila la ko.. mbuat ku sungguh teruja.. dan yg paling x tahan tu, ko menang best dress.. haha tahniah tahniah.. aku pun tumpang gembira utk ko..

    Brp harga kasut ko? aku ingat td jenama Retolli.. hehe

    Dan yg paling aku cemburu adalah!!! ko dapat jam tangan!!! apa?? jam tangan?? i love watch..

    sungguh cemburu ;)

  5. Anonymous says:

    Aurora,,, hehe terberjaya buat mu cemburu,,, misi berjaya!!

  6. Anonymous says:

    huwarghhh..kak eyta jahat!!! i hate u!!! bestnye dpt jammmm...comelss lak tu..hehe..btw, congratsss!!! dpt best dress tuu...mesti cun abess nih...hehe..

  7. Anonymous says:

    yeahhh.. memang niat nak kasi zue cemburu,, hehe berjaya dan berjaya,,, neway tq,,,

  8. Anonymous says:

    ceh..siap niat tu...ampess!! ;p

  9. Anonymous says:

    zue, hehe time kasih memakbulkan impian kak eyta kasi zue jeles.. hahhahah