KecIL||cUtE||SenGaL

kembali hapdet ndr zone,,, hoho actually parcel nih dah lama sampai,,, hukhuk aku pon dah pakai CL nye awal bulan hr tuh,, hehe,, ku beli kaler dark brown,,, jadi takde le nmpk sangat klu aku pakai kan,, ala2 kaler mate ku juge,, hakhak,, tapi satu jek kesannye,, menambahkan sedikit pembesaran anak mata,,, hehe,,, tapi ade kesah laen disebaliknye,,, hehe kerna aku beli on9 aku pon kasi la alamat umah,, sebab aku kan baru jek pinda opis,, so malas la nak kasi alamat opis baru,, kang keco plaks diopis sana,, jadi aku pon dgn rela hati bagi alamat umah,,, hahahahaha,,, dan aku dah agak la,, ble encik posmen datang,, dah tentu2 takde org kat umah,, so ape yang ditinggal kan hanyelah sekepng memo suh aku amik di pejabat pos kat PJ tuh,, huk,,, aku kan celik sgt kawasan pj nih,,, camne la nak g ye... last2 aku discover leh g naik bas dr stesen lrt tmn Paramount,,, so aku pon lps abih opis hour disatu petang yg hening,,, cepat2 la g sana,,,, lama gak la aku tunggu bas,, biase le kan,, dah masak sgt,,,, jauh plaks pastu bas tuh pusing2,,, sib baek aku dah siap2 pesan kat driver tuh,, nak g pejabat pos laju,,, hehe,,, sampai sana lengang le jugak,, ade berape org kat situ yg nak amik parcel mereka juga,,,so kene lah tunggu,, hehe,, samapi giliran amik parcel aku pon chalo bette,,, tetibe pakcik guard kat situ ngan perasaan caring,, tanye aku nak balik naik bas td ke?? haah ku jawab,, oooo klu nak naik bas tuh lmbt lagi,, anak jalan kaki je ke stesen lrt tuh,, tak jauh katenye,, lam 15 menet dah sampai,,, huhuhuhu,, aku pon dengan penuh kepercayaan dan tanpa ragu2 meneruskan perjalanan ke lrt itu,, tapi ingat pesan pakcik,, jalan straight je ikut sekolah,,, ok2 aku jawab ngan perasaan tak saba nak marathon,,, korang tau ape yng terjadi lepas tuh,, masak aku berjalan ngan mengendung laptop yg berat tuh,, berpoloh2 den,,, tah brape banyak le karbo yg terbakar,,, takdapat dipastikan,,, hehe setelah hampir 30 minit jugak la,,, akhirnye aku sampai le kat stesen lrt tmn Paramount tuh balik,,, haah memang le sangat dekat sekali,,, dah terpakse meredah taman aman lagi,, melintas tasik nye,,, aduh la,,, memang betol2 mendapat senaman secara percuma lah,,, badan sihat otak cergas,,, betol tak?? teruskan senaman anda,,, hehehehe so ni le antara gamba2 parcel tuh,,,
oh luper ku beli dr sini hearts-fashion , the price is affordable la,, only RM27 per pair dan leh pakai for a year,, berbaloi kan?? and the most important no worries if your power for both eyes is different,,, u can just buy one pair instead of 2 pairs ,, happy shopping everyone,,, hehehehe

6 CakaP2:

  1. Anonymous says:

    mcm best je.. nak try la... nnti ko post gmbr ko pakai ye.... nak tgk skit kecomelan anda

  2. Anonymous says:

    owh,, aku klu tak pakai pon memeng selalu chumel kan,,,hakhak,,,admit it larranisa,, hehe

  3. nak gakkkk...esok pakai tau....

  4. Anonymous says:

    ye,, baek,, kupakai lah demimu lynnda,, hehe

  5. Aurora says:

    uih apa yg ko beli nie? hehe sungguh canggih ko nie

  6. Anonymous says:

    aurora,, canggih ke?? aku beli lens aja la..hehe