KecIL||cUtE||SenGaL

kembali hapdet my zone,, smlm pas balik dr kenduri aini,,, terus siap2 nak ke bukit jalil. untuk ape kesana?? ape lagi,,, tentu lah nak menyaksikan kunsert AF pertama kan,,, hehe,, sebenarnye hari khamis baru decide betol2 nak g kunsert tuh ngan member aku,, last minit die tak pat join plak,, hehe,,, jadi aku nekad jek g,,, sampai sana jumpe le geng2 lama yg sememangnye suke layan AF nih,,


hehe,, kali nih derang buat kat tmpt baru,, dewan sri putra kot namanye,,, pada aku ruang nye memang la beso and ruang antara kerusi tu rerapat la,,, kene cr tempat duduk sebab derang buat numbering la segala,,,,pepandai la nak cr tempat sendiri,,, mcm meka nih...haha tempat kene amik org ke bung?? hehe

Pentas baru yg kecik,, camne 14 org nak nari nih??
Ape transformasi AF kali nih??? well bagi aku kan...

*Pemilihan tempat baru tuh,,, ok,,, tapi disebab kan susunan kerusi yg selanjar aja,,, sian dekkk kan org yg bersaiz mcm aku nih,,, sah tengok kepala org depan aja,,, sib baek kunset smlm takde org depan aku,,, ahahahaha

* Dewan panas gle,,, ikon rosak ke nih?? tambah lagi spotlight yg tepat menuju muka aku,,, ish,,, hampeh tol

* huh tarian n lagu af takde?? nih kire dah ilang originality nih?? ke student masih tak hafal step nih,,, jawab skit,,, lagi,, kenapa ubah jadi mcm AI ha cara kenalkan student sblm persembahan tuh,,, betol2 tak ori nih??

* outfit?? sape yg bagi baju nih,,, ade yang tak sesuai,,, nyanyi lagu sikit nye balada,,, pakai jeans,,, sesuai ke tuh,,, hurmmm

* Pengkritik tetap baru?? ok ke bagi korang,,, jangan korang dok rindu lak kat kak ogy gali ye...

* Tag line mana?? camne nak jerit2 nih...

Tapi mcm mana pon,,, aku layan jek kunsert tuh,,, bersama2 bantu menyorak bagi pihak kawan yg laen,,, hehe bukan ape,, tu tande memberi sokongan kpd rakan2,,, So far bagi aku performance derang ok lah,,, macam berlaku keseimbangan osmosis gitu,,, takde la jurang persembahan itu wujud,,, macam AF lepas,,, ops... i'm sorry hehe ni lah gamba yg sempat aku curi2 snap mase ujung2 siaran tuh,,,,heehehe

ish,, apsal la derang nih angkat banner tinggi ngat,,,tak dapat amik gamba sume student


mana satu afundi anda??

Pilihan saye ade dibawah ini,,, grrrr,,,
on d way nak kuar,,, jumpe plaks, kak mah,, ape lagi snap satu gamba..

Abih kunset as usual la,,, perut dah lapa... so decide nak lepak kat MCD,,, sampai situ,,, mule la chit chat panjang2,,, gelak2 dan sessi buli membuli lebih kurang la kan,,, layankan aja... takde gune nak sentap nih,,, lam kul 2lebih kot,, bertolak balik,,, so korang nak tau sape pilihan saye.. hehe,, ini die,,,

hehehe... suke2,,,

2 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    perhh.. ndr jadi PRESIDENT QHAUD FC.... jangan lupa saya ye...

    kita kaut habis....

  2. Anonymous says:

    budus mu kematz,,, mana ade,,, aku nak calonkan ko jd president sbnrnye,,, aku sleeping partner aja,,hehehehe sentap resign