KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. ada apa dengan status??? Ishish.. ada lah sesuatu.. bulan lepas...oh cerita dah basi.. hak baru nak tulis plaks.. mula semula la.. bulan lepas saya menerima dua pucuk surat.. atas nama saya..daripada pihak company.. ha tuh la tuh.. datang keje lambat lagi.. then g breakfast plaks..pastu time keje kejap-kejap surfing.. FB la.. blog la.. beutifulnara la..ape la.. kan dan dapat dua pucuk surat chenta... huhu damn!! eh tapi kalu betul itu adalah surat chenta.. sah sah la saya anta surat chenta 24 jam terus.. grrrr..

Oh.. saya mendapat dua pucuk surat yang diberikan by hand oleh Encik Boss saya.. dipanggil memasukki biliknya dan ditunjukan salinan surat berkenaan.."WOW".. mata menjadi sedikit juling dengan angka yang terpapar... then Encik Boss bertanya " Puas hati tak?" errrr.. "Betul ke nak bagi begitu??" tanya saya yang buat-buat blur.. "Well I very generous.. " Sambil sengih plaks Encik Boss.. "Kalau setuju sila tanda tangan.. Dengan senyum yang menguntum dibibir.. zasssss... saya tandatangan surat berkenaan...tq encik bosss.. hati terus menyanyi riang.. alalalalala

Balik rumah, saya bukak surat tuh.. pastu saya perasan satu bende.. haihs nih la nih.. laen kali semak betul-betul ye.. nih la dah kelabu mata tgk $$$ tadi... grrrr.. marah diri sendiri.. haip..haip masitah.. sebenarnya saya baru perasan.. status panggilan saya berbeza untuk kedua-dua surat berkenaan.. satu Pn dan satu Cik.. eh apekah nih?? camne maklumat peribadi saya nih salah pihak HR?? oh..oh keliru saya... tapi tak pedulilah sebab amaun tuh dah dikreditkan kedalam akaun saya hujung bulan lepas... hahahaha ALhamdullilah... :)

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    oohh.. saye pun masih cik lagi.. time kasih.. hehe

  2. ndr says:

    hahahha.. yek la cik ainz.. kikiki