KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. hari sabtu yang lalu.. angin bertiup membawa mood memasak kepada diri saya.. setelah beberapa hari melayari resipi-resipi yang enak-enak lagi menyelerakan.. maka terajin pula diri ini mau mencuba.. dan hasilnya saya berjaya menyiapkan dua hidangan iaitu agar-agar cendol dan ayam bergolek-goleks.. hahaha itupon setelah berapa hari menangguhkan impian membuat agar-agar cendol kerna gagal menjumpai cendol yang dicari... tapi dengan usaha tanpa jemu.. akhirnya terhasil lah juga agar-agar cendol yang amat sesuai dinikmati dalam musim-musim kemarau kita sekarang nih.. slurppp.. sejuk aja tekak menelannya.. Eheh.. mari saya tunjukkan foto hasil air tangan saya ok..



aaa.. titik air liur saya tengok cendol die.. heks..

ini potongan untuk pengujian rase..

dan.. tara.. ayam bergoleks-goleks... yang induk tak caya saya masak.. huh

Amacam ok tak hasil percubaan saya??pasti sangat ok kan.. hish tuh baru tonton gamba korang dah setuju ok.. cube korang rase.. pasti suruh saya cuba lagi.. sebab nak bestkan lagi rasanya.. kan??kan?? oh kepada yang nak cuba sila layari web ini ye.. http://www.trymasak.my mesti puas hati.. sebab siap ade video sekali cara2 penyediaan nya.. pasti korang tak sesat jalan punya.. oh selamat mencuba yek deq non semua..

0 CakaP2: