KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. hoyee alhamdullilah.. saya hampir berjaya mencapai cita2 yang Insya Allah jika termampu akan terlaksana.. bersyukur ke hadrat Ilahi dengan kesempatan yang diberi.. semalam setelah simpanan itu mencecah minimum simpanan yang membolehkan saya membuat pendaftaran.. saya mengambil langkah seterusnya dengan menyuruh counter girl itu..membuat pendaftaran untuk saya..counter girl siap bertanya nama ayah dan datuk.. saat tuh terasa la sedih.. bila tanya nama ayah saya.. oh tidak2.. saye hemo tapi kontrol dikaunter itu.. lalu ditanye pula nama datuk dengan siap ejaan lagi.. boleh tak.. saya eja nama datuk sendiri pon salah??astaga... geleng kepala counter girl itu.. hehe sepatutnya ejaan adalah SAFRI.. saya bantai eja SAFRY.. wow so english.. PANG!! hambik satu pelempang jarak jauh nih.. sila alert nama datuk sendiri laen kali.. hish..

Jadi sekarang saya dah daftar kan diri untuk menunaikan ibadah itu.. Insya Allah jika dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki saya akan menunaikannya pada musim haji 1451H... ha cepat kira berapa tahun masihi dia.. cepat..cepat.. ah lambat la korang.. dah bagi jawapan kat atas pon sebuk buat calculation lagi.. jawapan die 2030 Masihi la.. tuh pon tak tau... choiii..

Baiklah.. doakan cita-cita murni saya ini tercapai ye kawan-kawan.. oh ye tuk saper2 yang nak buat pendaftaran haji boleh la buat sekarang.. dikaunter TH berhampiran ataupon di laman web TH.. errr.. lupe link die.. nanti saya surekan ye ape linknya.. tapi pastikan wang minimum tuk pendaftaran itu cukup dulu.. dan pesanan.. selepas membuat pendaftaran wang minimum simpanan itu akan difreezekan.. no..no.. tiada transaksi pengeluaran dibenarkan.. hehe ingat tu..

P/S : tetibe saya rase die bukan counter girl.. tapi counter lady.. hehe sebab die pregnant lady.. hehe takkan pregnant girl plaks.. hish.. :)

3 CakaP2:

  1. Unknown says:

    satu perancangan yang bagus..
    gud luck..
    =)

  2. oh tahniah! saya nak kene tunggu incik suami cukupkan minimum dia..haih aariz pon dah lepas nak daftar, bapaknye tak lepas2 gik..siann kan? huu lama gilaaaaa que!

  3. ndr says:

    Riz..tq atas sokongan..tq..tq..
    Pn semut..hehe tuh la standard jek mcm 20 thn..
    he takpe teruskan menyimpan ye..