KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. hari ni nak citer pasal wedding kawan seasasi dan seuniversiti, ye perkahwinan pn Hazariah dan suaminye encik Rais. Oh sebenarnya pada mulanya tidak berapa pasti mau ke majlis itu.. akhirnya cik Safarina mengajak diri saya yg kecil kiut sengal ini ke majlis itu... Maka hati ini amat seronok dan begitu teruja untuk kemajlis brkenaan kerna berharap akan ketemu kawan-kawan yang laennya..
dan pasti seronok bila dapat berstory mory dan bergosip-gosipan.. hehe itu memang saya suka.. haihss

oh.. mengikut perjanjian bersama cik Safarina.. kepergian adalah pada jam 1.15 ptg, maka amat lah bersetuju dan menghargai masa sebab masih sentap berkunjung ke mid valley semata2 nak mencari hadiah buat pengantin.. haha dan saya rase amat rekod kerna berada dimid valley hanya selama 30 minit.. gila apakah saya nak shopping 30 minit aja.. he tapi sebab keadaan gawat darurat.. masa itu mencukupi sebenarnya.. haha saya membelikan sesuatu untuk kegunaan rumah.. oh Pn. Haza.. saya tdk menulis nama dihadiah berkenaan.. tapi hadiah itu bersampul jusco kaler merah.. hehe cr sendiri apekah dia.. alalalala

Berbalik kepada cerita seterusnya.. dikatekan akan memergi jam 1.15ptg.. sekali.. huhu sempat habis mekap saya mencair dek panas terik.. huhu akhirnya jam 2 baru menuju kedestinasi.. huhuhu salah siapa nih safarina?? jawab..jawab... hihi

Sampai kedestinasi.. oh lagi seronok.. menemui kawan2 lama yang memang dah lama tak berjumpa.. seronok sangat.. lebih lagi berjumpa kamu Solehah.. ye dah nak masuk anak dua kan kamu.. baru berpeluang berjumpa.. hehe lagi berjumpa siapa ye.. hurm... Fifa,Siti,Ami,Jenab,Nisa,Lilis, Mila dan Eni.. aktiviti dipenuhi ngan gelaks ketawa, berposing dan gosiping.. hehe.. seronok banget.. lain kali harus berkumpul begini supaya lebih awet muda sebab banyak gelaks.. ye tak?? Cepat organisekan gathering kita... hehe

Jadi marilah menatap gamba yang diambil oleh kamera milik saya..

Ini kami yang senyum tak ikhlas sebab terpakse amik gamba bersama salamiah agar die tidak jeles bila gambar2 berkaitan ditag diFB.. haha

ini pula gamba wajib bersama mempelai jika kemajlis begini..lagi-lagi bila ade rombongan gossip girls..ahaks..

Dan kepada mempelai.. Terima kasih daun keladi atas jemputan.. semoga dimurahkan rezeki dan bahagia hingga ke akhir hayat.. AMIN..

0 CakaP2: