KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone..oh lama gle tak hapdet citer2 terkini..
ahaks..bajet artis plaks kan..mcm org nak tau sume ape yg saya buat..eheh mana la tau kan..saya ade pembaca misteri kan..kikiki..oh aper yang saya teringin sangat ni?ohoi.kamu rs saya teringin sangat nak...nnt la saya sambung..penat plaks menaip ngan BB nih..huhu

Oh saya dah tak tau nak buat ape nih.. jadi menyambung tulisan nih ye...apa yang saya ingin.. oh banyak la jugak nih.. tapi blom tau akan mendapat atau tidak.. hihi..

1) teringin nak g bercuti.. macam lama aja tak g cuti2 malaysia.. tak kira lah kan.. lam negeri ke luar.. tapi luar tuh.. nak kene buat pasport la plaks.. ish plan belom berjalan lagi nih.. haih.. nak masuk pertandingan MAS Saya nak cuti tuh.. dah tutup la plaks.. huhu

2) teringin nak bershopping sakan.. tau kah kalian perasaan puas klu dapat membeli belah ngan banyak.. cthnya lepas balik kan.. duduk belek barang yang dibeli..pastu rase lega dan nak senyum aja sampai telinga.. haihs.. lama takde perasaan begitu..kepuasan.. oh.. nak shopping skrg.. nak nak..

3) teringin nak pergi tengok wayang... giler lama seyh saya tak tgk wayang.. entah citer ape last movie saya tgk.. citer ape yang hawt dan musim sekarang? sila update saye.. dan jangan cube2 suruh saya tgk citer fauziyah gaous tuh.. saya lempang saper bg cadangan yang tak bernas camtuh.. ini amaran

4) teringin nak g borong dvd macam satu musim dulu.. gile beli dvd citer korea.. haihs.. banyak nih bermaen difikiran nak beli.. antaranya nak beli glee.. oh i like cadangan tuh.. maklum lah ade org tak nak kasi pinjam.. sigh..sigh..sentap... :(

5)teringin nak melepak-lepak memalam.. tapi sekarang macam dah malas nak buat perkara sebegitu.. macam balik umah tgk tv.. on9 pastu tido.. oh heaven.. kiki..

6) teringin nak baking.. lamanya tak buat cupcakes, cake coklat pujaan hati.. dan macam2.. memasak pon kire klu macam teringin sangat nak makan.. baru masak.. pastu masak banyak baru terhegeh2 ajak org datang makan.. last minit call.. saper nak datang kan.. huhu padan muke diri sendiri..

7) teringin nak buat program...oh maksud saye.. oracle form.. dah karat okey.. hari2 buat report aja.. form dah tak sentuh.. oh sungguh sedey.. camne nak apply keje laen nih... tau buat form? oh lupe... PANG dapat pelempang sbijik dr tukang interbiu..

8) teringin nak g kunset satu suara.. tapi mase dan keadaan tak mengizinkan.. ade perkara yang perlu diuruskan dulu.. pasti kunsert ini sangat best.. tahniah SNP atas penganjuran ini.. tetiba..

9) teringin nak makan brownies secret recipe dr smlm..huhu.. smlm tak berjaya sebab termakan sandwich disubway..tapi takpe.. jap lagi syuhaida teman g makan kat sana.. oh yeah.. i likeee...

ha kan panjang wishlist teringin saya... tuh belum wishlist hadiah bday yang dah terlepas tuh.. ha saper2 yang dah ade hadiah tuk saya tuh.. bila nak kasi ha??cepat kasi sekarang.. alalalallala :P

6 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    ko teringin nak belanja aku kat VICHUDA kan...

    apa apa pun congrates... sebab dapat bonus 8bulan dan increment 50%

    so no big deal nak open table kat VICHUDA... or William....

  2. ndr says:

    kematz.. agak2 tuh senarai no brape tuh.. tak jumpe pon.. haip saper kate 8 bln.. 10 la... increment 100%.. huhu.. makcik kayo.. :P

  3. R-B-I says:

    adik benci no 8. adik benci kakok! sebab tu nanti adik buat no.1 adik tak nak ajak kakok, bukit gambang kakok tinggal jaga mak...lepak memalam nanti adik g nyuruk2 ngan adik ipar n yam, apa lagi, shopping adik tinggal akok juge...ah benci akok! menci2 sebab no. 8....faizal tahirrrrrrrrr......oh no...no...no....

  4. Anonymous says:

    Adik...ops..kan dah bg sbb kenapa no 8 gagal dilakukan..bersaba ok..kunsert laen la kiter g..haha jom heboh nak?kakakakah

  5. Unknown says:

    err..
    ice cream cake??
    =P

  6. ndr says:

    riz.. haha bleh jek biler tapinye.. uols tuh syik bz jek..ehehehehe