KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. anda rindukan wajah ini tak?? sila tengok dah jangan cube muntah atau kutuk die ok... alalallalla jangan jeles juge.. kikiki



Saya tau ramai rindu nak tgk muke kiut saya.. jadi sila lihat gamba saya yang sedang sakit mata bersama jejaka hawt abad ini... abg FA... " u pukul i.. i pukul u balik".. ops... saya tak rase die begitu.. saya sokong u lah.. hehehe.. alamak.. terberitahu plaks undian saya.. cis..cis..

7 CakaP2:

  1. Unknown says:

    ye lahh.. sangat merindui kamu.. :P
    ohh.. FA seb baek FA tak kenal i dulu.. :P

  2. ndr says:

    hehe.. kan ainz.. saling merindu lah kiter.. hehe abg FA saya yang punye.. u amik adik riz suda..hehe

  3. Unknown says:

    takpe..
    abang riz pon pakai barangan garnier..
    =P

  4. eh saye pon sokong abg FA bleh ke? haha..masa derang clash aritu saya benci je ngan farin..tp bila dah LO ndan SA tu bergabung tenage kondem abg FA tetibe saya trus rase cam apekahh?? macam saje2 je nak menjatuhkan abg FA!tak bayek gitu kan?

  5. ndr says:

    pn semut.. eh boleh aja.. marilah menberikan sokongan yang padu itu.. ehe

  6. Unknown says:

    hari2 tengok FA kat bathroom umah saye la.. hehe..

  7. ndr says:

    eleh.. tau la encik riz guna garnier... :P