KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet NDR zone.. oh lama juge tiada menulis ape2 nampaknye.. sedikit penuh jadual kehidupan yang sedikit tak terurus sebaiknya sejak kebelakangan ini.. kalian juga pasti mengeti kan.. hurm hari nih dah sampai hari penghujung 2009.. esok dah melangkah ke tahun baru 2010.. cepat betul masa berlalu saya rasakan.. dan masuk tahun baru.. menjejak hari ke-3 2010 maka secara rasmi umur saya juga mengganjak angka depannya.. tapi saya lebih suka menggelarnya 3 series.. nampak sedikit elegen.. haha itu perasaan bagi mencool down kan jiwa yang terasa menua ini.. tapi sentiasa awet muda insannya..kalu tidak pasti orang tidak tersalah sangka memikirkan saya baru habis sekolah.. maksudnya baru simanis 17 okay..hehe begitulah telahan misi-misi sepanjang saya bermastautin di hospital temerloh.. wow.. muda bukan saya?? mengaku sajalah kalian dengan fakta ini..

Baik lah.. sebelum hari ini sampai kepenghujung... dan hari ini adalah istimewa.. kerana merupakan hari ulangtahun kelahiran emak saya yang ke55..

"selamat harijadi mak.. doa anak mu disini agar emak diberikan kesihatan yang lebih baik untuk tahun hadapan dan akan cepat pulih dari kecederaan yang dialami.. AMIN!!"
Oh.. juga terfikir-fikir apakah hadiah untuk diberi kepada emak.. ada cadangan??

3 CakaP2:

  1. R-B-I says:

    mak tak perlukakan apa2 lagi, mak dah ada ujie..hahahahah, aku juga tengah pikir nak bagi apa,marilah berkongsi...jom bagi apa ek?

  2. Unknown says:

    hehe.. doa dari anak tu la hadiah yang terbaeekkk untuk seorang ibu.. :D oleh itu belila kat mak eyta henbeg ke..tudung ke..wallet ke.. hehe..

  3. ha saya pon tgh pk nak kasik ape kat mak sya birthday die 29 jan ni..nanti kongsi eh idea!