KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. wahwah.. tetibe citer pasal makan okeys.. nampak sangat bukan dalam usaha untuk diet.. wakakaka.. aku baru habiskan sebungkus nasi goreng kampung tanpe ayam, tapi bercampurkan telur,sayur kangkung,due tige ekor ikan bilis,bawang goreng berharge rm2.50 yang kurang 1 hengget sebab tak nak letak ayam.. see mahal ok ada ayam..tolak sehinggit tuh.. leh beli milo 3 in one tuh pon ade baki 30 sen.. erkk.. agaknye akak tuh sian tgk aku.. pakai tudung ala DSN tapi tak nak ayam.. sebab kesian nasi goreng kg aku tuh plain sangat.. die pulangkan sehinggit baki duit aku.. wakakaka..tau kenapa aku tak nak ayam sebab bagi aku nasi goreng cukup complete cume ade telur dan ikan bilis sebagai rencah..selain bawang,garam dan perasa.. oh cili padi jangan lupe ye..itu yg penting.. hehe menunjukan saye seorg yang simple.. tapi bahan asas yang penting.. walau sesimple mana pon masakan kiter.. masaklah dengan penuh kasih sayang dan keikhlasan.. n hasilnye.. yumyum.. memang memuaskan.. akakakak tak related ngan tajuk.. ini adalah post org didalam perasan risau dan tidak boleh tido.. pohon maapkan ketelanjuran sipemilik blog ini.. die mereng dan weng..huhu tetibe aku pk balik ni,td aku bagi die 4 hengget, die pulangkan aku 50 sen.. pastu die kate cume rm2.50... then die bagi balik aku sehinggit.. pastu aku baek hati pulangkan balik 50 sen die... tolak campur sebenarnye harga nasi tuh rm3.00.. nape aku pandai sangat MATH dan pulangkan 50 sen tuh.. dah kerugian 50 sen.. tak jadi ah beli 3 in one camni.. sentap ngan kepandaian sendiri.. dah ah tido la camni **mood majuk macam baru lepas gaduh ngan BF.. er**

P/S : sekarang tgh kunyah anggur yg 2/3 dah bagi maryam.. oh ye.. org sentap ngan BF memang tido yeh klu gaduh??kompius aku??

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    haha.. gaduh ngan bf.. selalu kena bakan banyak takpon kuar shopping.. hehe.. tapi ade gak yang tido.. hoho.. bule diterima..

  2. ndr says:

    wahahaha. memang camtu eh.. hehe saye pilih shopping.. baru puas hati