KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. ha apekah yang membuatkan aku memilih tajuk ini?? saye terpanggil bila ade kawan saye bertanye berkaitan status ym dan fb saye yang begitu.. kolot tapi chumel.. oh itu lah satu pujian dr seorg gadis kepada seorg jejaka yang baginye sangat kolot tetapi chumels lagi baek hati.. gara2 kesudian sang jejaka membantunye bila si gadis teraccident kereta dan melanggar sebatang pokok.. hehe dilebuhraya yang sunyi.. gara2 BF si gadis yang tak tunggu die g tgk bola.. haih.. sib baek ade si kolot yang chumel itu... sambil tersipu2 malu.. si gadis senyum dan berkata didalam hati.. "Oh die kolot tapi chumels...." dan ini bukan lah peristiwa benar yang berlaku pada saye..kerna saye mana tau memandu.. malah bukan lah saye gadis yang mengeluarkan ayat itu untuk sang jejaka.. tapi org lain dan saye hanya quote sahaja kata2 dia.. haha klu saye ape kah pujian dalam hati ye.. ade lah.. bia aku yang tahu..wahahaha.. ape2 pon saye qoute diri sendiri.. saya sengal.. tapi kiut.. sekian terima kasih.. :) (jangan cube muntah dengan qoute saya.. klu anda rase begitu ternyata anda jeles dengan fakta sebenar yang saye memang kiut.. please admit).. oh ye saya teringat kata kawan saya.. ciri2 idaman hatinya..si kecil yang chinese look.. oh nampaknye saya terkeluar dr senarai tuh..sorry saye anak banjar sejati walaupon saye si kecil tapi tdk chinese look.. oh my coach.. saya bukan pilihan hati awak rupenye.. so tukar la qoute saye.. si kecil yang sooo guler.. yang ini fakta yang lagi benar.. sila lagi bersetuju dan jangan argue...wakakaka :P

3 CakaP2:

  1. Unknown says:

    setuju..setuju quote yang untuk awak tu.. hahaha 'sengal tapi kiut' tu.. hehehe..

  2. KeMatZ says:

    ko ni meroyan apakah....:P

    apa apa pun congrates dari aku... taksangkayer...

    esok langsung jangan lupa jemput..:)

  3. ndr says:

    pn nurul aini.. tq kerana menyokong qoute saye..hahaha
    kematz.. motif?? jeleskan aku kah??