KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. ha hambik.. kan aku dah hapdet hari2.. bising sangat aku jarang hapdet.. nak terima habuan korang..hehe aku nak citer pasal hobi aku kali nih.. yang mana korang dah tau kan.. hobi mase lapang yang buatkan aku rase kekadang tak baek tuk kesihatan poket aku.. wehehe tapi nak buat camne.. tuh kan hobi yang tak mampu aku bendung lagi.. gagal mengurangkan..hehe hopefully thn depan dapat kurangkan sikit.. wah dah berazam nampaknye.. hehe harap2 berjaya.. amin.. oh ye..aku ade kegilaan tajuk baru..designer's label ke namanye..ye lah kot.. sume nih aku salah kan liza yang telah mengheret aku ke kancah yang kurang sehat ini..tapi menyeronokan aku..wahahaha.. ohoiiiii... semua nih terjadi.. mase aku dok belek2 status FB.. pastu terbace la satu status yang berbunyi adenye sale kat charles n keith tuh.. ha lebih kurang camtu la kotnye.. lupe pula.. ape lagi..ngan ringan kaki n tangan tp berat poket la aku serbu midnye butik tuh.. sekali.. rmainye org..tapi sempat gak la aku rembat satu handbag die.. kaler silver...whahaha.. padahal aku baru jek beli handbag LC yang belum panas pon aku gune..dah beli lagi.. adakah satu pembaziran??aku rase tak..kerana handbag itu ade kegunaan yang berbeza.. oh itulah ciptaan alasan bagi menyedapkan hati ku..wahahaha.. itu jek yang aku beli.. pastu aku war2kan kat adik aku yang sibuk nak cr kasut tapi tak jumpe2 yang berkenan dihati..dan hasilnye..die salahkan aku kerana die terheret dalam kancah yang sama.. aku seperti biase menyalahkan liza tuk sekian kalinye..die yang kenalkan aku ngan tajuk demikian... kemudian..minggu lepas..sebelum pulang berhari raya aku pon jengah la sekali lagi.. dan sekali lagi aku tumpas dikedai yang sama dan membawa pulang 2 pasang kasut.. oh tapi ia hanye sebuah sandal biase sahaja.. senang untuk jalan laju2 dan berdiri lama didalam lrt.. wahahaha.. alasan tercipta lagi untuk mengurangkan rase bersalah.. dan akhirnya td.. disebabkan rase sangap dan bosan dan juge kurang cerita bersiri tontonan wajib aku.. aku g mid lagi..wahahaha dan hasilnye 2 pasang lagi... tapi kali nih bertumit la..haha alasan?? oh kan saye berusaha nak memakai sepatu tinggi kembali..tapi tak jumpe pump yg tak tinggi sangat seperti idaman hati..dapat la beli ala2 pump tuh.. tapi muncung la ujungnye.. boleh bayangkan tak.. aku malas nak snap gamba.. hobi mengambil gamba dah berkurang nampaknye.. oh what happen to me??takpe.. takpe nanti aku rajen aku snap ok.. so korang akan membace cerita tanpe gamba la nampaknye..tahniah.. wahahaha jadi itu lah hasil minat aku terhadap charles n keith nih.. oh ye.. 4/12 nih last sale die.. saper nak serbu..sila sila la ye.. oh adekah aku akan terjebak lagi weekend ini.. kite tgk nanti.. oh ye.. saye juge telah mengheret seorg Linda Ali untuk membeli handbag ini..dan hasilnye die beli..wakakaka hebat kan racun saye.. oh tapi setiap kali itu.. saye menyalahkan liza juge kerana telah memperkenalkan saye dengan charles & keith ini.. any how.. thanks liza.. hehe aku tau ko suke ade kawan macam aku yang leh teman g shopping ngan tgk movie kan..kan??ngaku jek la..aku tak kesah.. :P

4 CakaP2:

  1. weh makcik..shopping x hengat dunia...mane ko nak campak kasut2 lama ko tuh hah...aduuuhhh kaya nyer minah nih...
    weh tolong laa uploadgambo..
    aku nk gak tgk design charles n keith..mane tahu leh aku join ko gak..
    by the way dia nyer rega cmne? standard padini ke standard CK?

  2. ndr says:

    peng.. nanti aku makbulkan impian ko eh.. harga die.. aaa.. aku tak penah beli kasut padini @ ck.. maka sukar tuk aku buat perbandingan.. haha tapi sebab die less.. maka aku beli..tp aku rase harge die mampu dimiliki la..mcm ko mampu membeli croc.. oh aku tgh berfikir nak memberi kasut2 yang ade kpd saper2 yang nak??tapi ade ke??kasut ai takde jenama ok..

  3. Unknown says:

    hehe.. eyta tulis blog takdo perenggan nih.. ponin den membaconyoo.. hehe.. baguihh yerr..alangkah bagus kalu 'iyol' bagi bonus ujung taun.. bonus krismas ke..haiihh.. tak dapek den nak shopping camni..

  4. ndr says:

    hahaha.. pn nurul aini.. nampaknye penggunaan perengan tidak wujud dalm kamus kehidupan org yang tiada kertas peperiksaan BM.. hahaha.. ade kot nanti tuh.. saba tunggu ye.. hehe