KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. sedar tak sedar dah masuk disember ye.. dah ujung tahun.. masuk ujung tahun.. baru la nak ingat2 apekah sudah tercapai azam2 ditahun 2009.. entah aku sendiri dah lupe.. pe dia yang aku azamkan.. hehe..sengal.. lama jugak aku tak hapdet blog.. entah bukan musim agaknye aku nak bercerita ceriti kat sini.. malas.. entah sume macam dah malas.. aku pemalas?? oh tidak2.. cume aku kurang cerita nak diceritakan.. kang aku dok asik citer pasal shopping.. kate aku show off lak.. eleh.. beli bla..bla.. pon nak citer.. hurm tuh yang amat menambah kemalasan aku.. haha tapi suke hati la.. blog aku.. wakakaka.. oh masih belum terlambat mengucapkan selamat hari raya aidiladha.. raye tahun nih macam biase aku balik kg aku lah.. takkan nak balik kg mentua plaks kan.. dah nama pon single.. hakhak..mana nak ade mak mentua lagik.. oh tapi adekah bakal mak mentua tuh.. wehehe bia aku jek yang tau.. simpan sendiri.. oh jangan mengundang spekulasi disini.. sambung pasal raya la.. sempena raya korban tahun nih.. aku cuti lama.. start cuti dari hari rabu sampai la isnin.. amik.. macam la meriah benar rayenye kan.. padahal takde la.. aku dok tido jek.. wakaka.. pakai baju raye bagai.. pastu tergoleks doq tido.. ha tahun nih aku menjubahkan diri.. hehe bak kate perlian adik aku.. cheh baju raye bukan maen,..sekali tido.. apedaaa.. ala ade aku kesah.. yang penting mak vouge okeys.. alhamdullilah.. tahun nih ade rezeki sikit.. aku buat kurban.. tapi malangnye kurban tuh die buat hari ahad.. maka tak sempat la aku tengok si lembu kurban aku tuh.. aku wakil kan abang aku uruskan semua.. sebab sabtu malam tuh dah gerak balik kl.. sebab dah budget ahad tuh klu balik.. sure jem gileks babs punye kan.. hehe macam aku yang drive.. aku adelah penumpang sahaja.. harap maklum.. balik kl kali nih bawak mak n abah sekali sebab my sister buat housewarming ahad tuh.. so tinggal la acu jek kat kg.. lagi pon die nak final exam.. good luck acu.. hehe tuh aja la cerita merepeks aku tuk kali nih... terima kasih la buang mase bace.. wakakaka.. takde gamba dihari raye.. tetibe aku mcm terlupe kegunaan sebuah kamera..ishishish...

4 CakaP2:

  1. Unknown says:

    azam pon nak kene tunggu time baru nak set yek??
    =)

  2. ndr says:

    wahaha.. haah la..hari2 ade azam sebenarnye.. hehe tapi yang besarnye setiap awal thn aja.. hehe

  3. eyta aku suka tulisan nih...

  4. Unknown says:

    lynda.. aku pun..aku pun..