KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. wahahaha.. sila perasan diri anda bertuah ok.. walopon tak sangat la kot.. ini adalah untuk org yang bertuah ye.. saper ingat aku penah buat kuis.. how well u know ndr?? wahaha ndr( bukan nama sebenar) kat FB lama dulu.. dan sangat suprise bile ade dapat score 100%.. oh sangat terharu ok.. ishish.. lama sangat kah kamu mengenali diri ku ini.. sehingge buleh score.. sangat mengagumkan ok.. disebabkan aku tak nak berjanji2 palsu nih.. taraaaa.. aku nak hadiahkan ini untuk dia...

Maap aku tergile glemer untuk jadi model..wahaha sila jangan muntah

tudung ala2 DSN kaler biru

yang ini berwarna hitam..

Jadi kepada si scorer 100% , PN NISA AZIZ.. sila tuntut hadiah ini.. tapi sila buat pilihan sama ada biru or itam.. sebab aku dah pakai yg kaler silver.. wakaka gile kedekut.. kasi satu jek.. oh time kasih kerana begitu mengenali diriku ye.. hehe.. i love u more la camni.. ekekekeke dan tahniah atas ketereran anda menjawab soklan.. eleh aku tau ko entam aja.. kihkih.. kpd yang laen time kasih juge atas usaha anda yang berusaha ala2 kenal ndr banyak.. ish.. usaha itu dihargai..till the.. bye bye for now..

P/S : Semoge bile anda memakainye anda akan terase seperti idola kiter DSN.. wahaha.. gud luck dan sila upload lepas anda pakai ye

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    owh..
    tudung nih..

  2. ndr says:

    hahaha.. terbajet cam DSN plaks..haha