KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. Hehe ape yang aku tak percaya..rasa nak tampar diri sendiri 15 kali.. Tapi takpe la..jgn menyakitkan diri sendiri ok.. So xjadi la kan.. Hehe dan pjg aku merepek disini. Aku sebenarnye kagum ni sebab aku dah slmt bangun tido dan mandi cume belom breakfast jek.wahaha terase bangge giler ok sebab klu kat umah..jgn harap anak dara rindu ini akan bangkit awal..wahahaha sangat bangga diri..sila kasi tepukan untuk aku.. Yemm ye sy tau korang memang sygkan saye.. I love u too. Till then bye2..

P/S: abah dah keluar hospital..tp still kene buat terapi dan follow up ngan hospital.
Mak still warded n waiting to transfer to KL.
Aku masih buat muka kiut bangun tido.. Wahaha

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    selamat bangun tido kul bape tu??

  2. Anonymous says:

    Bgn awal la lam 6.30 pg la.. Hehe