KecIL||cUtE||SenGaL

hehe,,,esok aku akan ade interbiu,,yang kedua untuk bulan ini,,, haha rezeki bulan puase,,if there is my luck kan,,,kali ini interbiu kat sebuah syarikat perkapalan...hehe akceli dah setahun resume aku terperap kat sana,,tup2 last week they call me for interview,so aku ok jek,,walaupon keje kat opis menimbun,,ble tah nak siap,,huhuhuhu,,,ok lah,,harap sesi interbiu esok akan berjalan dengar lancar,,hehe,,hopefully,,,,,choew dulu,,later update citer pasal interbiu,,,
oh ye,,,my first interbiu is positive and still wait for the confirmation,,,,baru rasmi leh dapat ke idak,,,kawan2 doakan aku berjaya eh,,tq,,,

3 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    semoga berjaya... nanti jangan lupa blanja aku.. wakakkaka

  2. Anonymous says:

    tq kematz,,hakhak,,insyaAllah,,,kene tunggu turn dulu tau

  3. yess!!! NDR nk blanjer..