KecIL||cUtE||SenGaL

Actually smlm citer nih terjadi,,tak tau le camne kan,,,dah nak jadi,,,lam bulan puase lagi plaks,,,aku terima call dari kakak aku yang kater die kat wad kecemasan hospital selayang,,,aku blur sekejap,,pesal kat spital nih??sedangkan mase tuh baru 4 lebeh,,die kater die ade course kat shah alam,,eh awalnye balik,,,aku garu2 kepala yang tak gatal,,,ish,,,then kakak aku teruskan ayat die,,adik Ynas masuk spital,,,die termakan panadol,,,hah,,,aku terkejut gle,,,camne anak sedara ku yang umur setahun lebey tuh leh termakan panadol plak,,,then kakak aku pon explain la,,bla,,,bla,,bla,,,ooo camtu rupenye,,,,rase nak nagis gaks aku mase tuh,,tapi kontrol le,,,kat opis kan,,then aku tanye kakak aku,,camne adik??tetibe dengar sore die,,,mama,,,sakit2,,,lagi le rase nak nitik air mata,,tahan lagi,,,then kakak aku bagi aku cakap ngan die,,,huhu,,,sedey aku,,dah le aku bawu jumpe anak2 sedara aku weekend sudah,,,melepak dirumah kakak aku sepanjang weekend tuh,,huhu,,,
So smlm dah balik umah aku call lagi kakak aku,,tanye camne Ynas,,,then kakak aku melapor yang die kene tahan kat wad,,masuk air,,amik darah bagai tuk check takut dah keracunan ke,,,sebab risau lah budak setahn lebih termakan panadol plak,,,sume organ dalaman die tak kuat lagi kan,,so aku pon doa bebanyak hopefully takde aper2 yang serius berlaku,,,Pagi td kat opis pon,,,aku rase still riso,,,sms akak aku,,,die kate tengok camne sampai petang,,,ngan mata kasar,,kirenye Ynas dah tak aper2 dah,,cuma nak tunggu result semua lah,,ok Insya Allah takde pe2 kot....ececcecece aku tenangkan kakak aku...Pastu lam kul 4.07 ptg td,,,anak sedara aku tuh dah bleh kuar wad...Alhamdullilah,,,,Dr already confirmed that she's fine,,and I'll really hope she will get better soon,,,

2 CakaP2:

  1. Eita says:

    kakak..
    sian anak sedara akak ni..
    harap2 tak de apa la amin..

  2. Anonymous says:

    tq eita,,dah ok sikit kot,,,insyaallah takde pe2