KecIL||cUtE||SenGaL

Tadi g berbuka puase ngan sahabat lama ku,,Aunty Liza kat JUST THAI One Utama. ekceli dah plan dr hari rabu kot,,lupe plaks,,bincang2 thru YM,,,Liza suggest nak g OU,,tapi tak tau nak makan katne,,aku pon dah pk2 tapi tak tau le nak makan katne,,,hehe bukannye aku biase g OU tuh,,,sekali sekala aja,,,hehe so aku teringat pasal post kematz bout Just Thai tuh,,,tapi aku luper nama restoran tuh...pastu aku pon msg tanye die,,,,ooo Just Thai rupenye,,,tapi lupe tanye lokasinye plaks,,terpakse ah tepon kematz laks,,ooo,,ok TQ,,,dah tau direction die,,menuju ke destinasi lah kan,,,
Sampai reserve tempat lah,,,kununnye nak keluar balik,,,so siap2 order semua,,nak gerak le jalan2 jap,,tapi tertanye pekerja tuh,,ade wifi tak??die kater ade,,,aku pon excited lah kan,,,sebab ade plan baek punye ngan Liza,,hehe named it,,,VS project,,hikhik,,,so tak jadi le kuar,,,dok kat situ jek nak surfing,,,sekali tak boleh pon,,hampeh aja,,,ade hotspot jek,,mana le ade login kan,,memang tak dapat teruskan plan kami,,,ish,,,dah le pakse Liza bawak charger laptop die sekali,,hahhaha sowwy yek aunty Liza,,,dah le kene tunggu mcik power of 2 nih lama,,,sowwy le,,keje urgent plaks,,,tak dapat nak selesaikan,tuh pon aku buat senge aja kater nak balik doh,,sebab member dah tunggu,,,sowwy encik boss,,,next week i stay le lama skit kat opih eh,,,
So teruskan le borak2,,macam2 citer kuar,,,citer 10 tahun kan,,memang le panjang jadinye,,,hehe then sampai waktu berbuka,,,yumyum,,,tak sabarnye nak merase segala yang dipesan td,,korang tau tak,,ape yang kami ber dua order,,,nih die,,,,,


mesti korang kater kami ni selera beso,,,tapi bak kater Aunty Liza ,,,"Once in the blue moon",,betol ke ayat tuh,,,,lagi pon every year memang kami berdua akan berbuka sama2,,,sebabnye,,,sume kawan laen dah ade komitment,,kami berdue aja yang masih nakdararindu...hahahhaha bukan tak nak ajak kengkawan laen,,kami paham situasi anda,,,tengok,,gamba kiteorg berdua,,, muke gembira nak makan besar,,hakhak
Makan2 still sambung bercerita,,,huh,,,,tersandar kekenyangan aku dibuatnye,,,,sampai waitress tuh tak sabo2 nak kemas meja,,,cepat2 aku dok tegak balik,,lom2,,,banyak lagi makanan tak abih nih,,mana leh kemas kan,,hikhik,,,makan punye makan,,,borak punye borak,,akhirnye aku bagi le peluang waitress yang tak sabar2 nak kemas sangat kan,,hehe bayar siap semua garak keluar,,,aku ingat baru kul 8 camtu,,,sekali korang tau kul baper,,,,8.45 dah rupenye,,,Ya Allah patut le waitress tuh tak sabo nak kemas,,,paham le aku,,,hahaha,,,then jalan2 kejap,,,window shopping....then balik lah,,sebab mate rase ngantuks makan banyak sangat,,hehehehe...aunty liza drop kat KJ,,,then naik lrt lah balik,,,so thanks a lot eh unty liza ,,,,tahun depan kiter g buka pose bersama lagi,,,tapi katne plaks eh,,,nanti kiter pk kan bersama,,,jangan luper project VS kite eh,,,,till then,,,daaaaa,,,,

4 CakaP2:

  1. huhuhuh makan tak ajak aku.....
    bestnyer

  2. Anonymous says:

    bukan tak nak ajak,,ko nak g makan kat ayam penyet,,nak buat camne..haha

  3. J says:

    isshhh bukan main lagi aksi meroyan korang ni bersama mknn2 yg sensasi ni yer. tak ajakk pungg

  4. Anonymous says:

    eler,,ahmed nih,,bukan tak nak ajak,,segan nak ajak,,hakhak,,len kali i ajak le,,hukhuk