KecIL||cUtE||SenGaL

okey,,,as tertinggal part terakhir cuti2 malaysia kat tengganu,,so sambung le juga memandangkan takde mende nak buat malam nih kan,,,hikhik,,mata dah ngantuks giloks nih,,,huhu tapi nak abihkan citer g tengganu nih...

So ahad tuh,,hari kedua kat tengganu,,pagi2 lagi messy dah kuar g anta amal kat airport,,aku??hehe still lagi menidorkan diri kat umah die,,hehe die tinggalkan aku eh,,bukan tak nak teman die,,,hehe,,then lam kul 11 lebey kot,,kuar jalan2 ce pasal kat kuala terengganu,,first place kiteorg tuju ade lah,,,hehe klinik gigi,,,messy manager nak check gigi plaks,,,maklumlah pengurus artis kan,mesti jaga penampilan,,next kiterorg g supder dulu,,pekena le nasia ayam yunnan,,,nih kedai feberet messy sebenarnye,,so die pon membawalah aku menikmati nasi ayam as lunch that day,,,aku makan nasi ayam n air coke,,messy minum air ape eh??dah luper plaks....so nih le kedai tempat kami makan tuh,,dekat jek ngan pantai batu buruk tempatnye,,lau korang g batu buruk,,jemputle makan kat sini,,hehehe


pastu meneruskan perjalanan ke destinasi seterusnye,,tapi sebelum tuh messy kasi ronda satu kali kat tepi pantai,,tak turun ah,,sebab matahari betol2 atas kapla,,kang balik cam dayang senandung plaks aku...hehe...korang kenal tak gamba ape kat bawah nih???ha klu korang ingat sejarah mase skolah dulu sure tau kan,,tettttt mase dah taman,,jawapan die batu bersurat,,,tapi nih cume replika ajalah,,,,
See,,aku sempat posing berlatar belakangkan batu bersurat,,haha
Then teman messy potong rambut kat kedai feveret die,,,,jadi alang2 dah teman die,,aku pon join sekaki le mentrim rambut aku,,hikhik...mase die ngah potong rambut tuh,,jumpe plaks jiran die kat situ,,kenal gak die kat messy,,wah,,memang glemer dikg halaman rupenye,,huhu,,dan2 die abih potong rambut,,,die g amik adik die kat skoll,,,leh die tinggalkan aku sensorang,,,wah,,,cuak nih,,hehe tapi takde le messy sampai hati nak tinggalkan aku plaks kat kedai tuh kan,,so die pickup le aku balik pastu...The next pitstop,,,,menuju ke mydin sekejap,,sebab aku nak beli sesuatu,,tau ape yang aku beli,,,nih die,,,,
sebelum tu singgah jap beli cendol,,,tengok jek le,,aksi2 seorg manager membeli cendol,,he,,tq eh blanja NDR cendolll..ermmmm,dapnyeh,,, As usual la,,,org kalu g Ganu kalu tak beli kepok losong dop sah lah kam,,,so g le membeli kepok losong tuh,,tapi kene tunggu lama betol nak dapatkan kepoknye,,huhu panas2 gik derang bungkus,,fresh from the oven cam org putih kater,,,tapi aku kagum ah,,mokcik yang bungkus kepok tuh,,,slamber aja,,panas2 tuh die pegang,,dah biase kot,,,,cam pepatah tuh kater,,alah bisa mende eh,,,luper plaks,,,hehe,,

So malam tuh pas solat magrib bertolak balik ke Kl dah,,,so family messy anta le kami berdua,,sempat la makan malam,,,sebelum berlepas,,,Messy naik flight dulu,,,then flight aku beza sejam dr die,,,jadi memang die sampai dulu lah,,kan???So tuh ajalah le aktiviti aku selama 2 hari kat tengganu,,tq to messy sebab dah entertain "akak" ngan baek sekali,,,kasi satu tepukan tuh die,,two thumb up tuk awak,,InsyaAllah panjang umur akan menuju lagi kesana,,jika ade keizinan drNya,,,,

0 CakaP2: