KecIL||cUtE||SenGaL

sambungan aktiviti percutian ke terenganu,,,pas dah seharian tawaf kenduri kat kuala terengganu,,malamnye lepak2 kat satu kedai yang memang glemer lah,,,air buah gelas besar terengganu kot nama restoran tuh,,so that nite aku dinner bersama Messy The Manager n Amal yang turun khas dr Miri tuk perkahwinan Irma Azreen,,bagus kan,,ade kawan camni,,hehe..actually hari tu 090808 tuh ade lah birthday org tuh kan,,tapi biase lah,,buat2 lah tarikh tuh tak ujud lam kalender masihi,,hikhik,,,


tapi yang bestnye kiteorg ngan bangga order air giant jus sorang satu,,ala2 hebat sangat lah boleh habiskan kononnye,,siap lumbe saper habis dulu tuh,,,tapi ble air sampai,,tetiba gelas messy saiz kecik plak,,,isshhhh tak leh jadi nih,,sentap le die,,ade ke manager pat air gelas kecik,,tukar2,,,hahaha then tersama saiz lah ketiga-tiga gelas air tuh,,heheheh,,



jadi malam tuh aku order nasi minyak,,walopon hakikat dah tentu makan kat kenduri kan,,tapi pe salah nye pekena nasi minyak kedai kan,,,sedap kari die,,i like,, messy n amal order kepok leko aja,,,tuh aja,,sebab si messy tuh sakit pewut plaks n amal stilll kenyang,,aku belasah aja,,makan,,,, kat bawah nih menu aku malam tuh,,,seperti biase tembikai laici menjadi pilihan
makan2...minum2,,,then tak luak air aku,,cheh baik order gelas kecik aja,,,membazir,,tapi yang paling kagum,,,si Amal berjaya mengkering kontangkan giant jus die,,hebatnye,,,syabas inpektor syahab,,,hehe tengok muke bangga seorg juara..


settle messy drop kitorg kat mydin plaks,,, then die balik umah jap,,,untuk menyempurnakan hajat Amal yang nak g mydin mall tuh,,,huih susah tuh die nak datang lagi sini,,kene merentas lautan china selatan,,,hehe g mydin Amal survey2 beg travel tuh,,sebab katenye nak menuju US bulan 10 nih,,,wah bestnye,,jadi persedian perlu sebab nak borong banyak barang,,,huweee,,,ble lah nak g US nih,,,,tapi aku nak g UK dulu,,jumpe sahabat baek n anak sedara gue,,,waaa rindhu kat cik kell sekeluarga,,huhu,,,ops,,,sorry terkeluar tajuk,,,,abih messy datang amik,,,balik umah terus tido sebab dah letey sangat,,,ZzZZzzZ,,tapi aku sempat snap gamba nih,,,,setelah berusaha nak amik dr dalam kereta asyik gegar aja,,,sekali benti kat mydin tuh,,,dapat lah snap pic nih,,,


ok,tuk hari seterusnye aktiviti di Terengganu,,tunggu post seterusnye eh,,daaa selamat berpuase kepada semua,,,

2 CakaP2:

  1. Anonymous says:

    kak NDR...

    bestnyer gi ganu kan...
    hehhehhe..
    x lekat kat umah pon..
    lenkali dtg lagik ekk..
    kite gi pulau laks..
    sure gempaq!!

  2. Anonymous says:

    insya Allah Messy,,,lau ade rezeki,,hehehe