KecIL||cUtE||SenGaL

hehe selamat haji tua ke28 buat Puan Sarini,,,semoga panjang umur,,murah rezeki,,,sehat sentiase dan dilindungi Allah selalu,,semoga bahagia di samping keluarga,,selalu kalender aku sure takde tarikh nih,,tahun nih muncul plaks,,,ish kene ah aku wish mung,,ekekekeke..tp mung tak kasi aku kek pon tahun nih,,,hehe tak sempat nak buat kek cam tahun lepas kan,,bz giloks,,,,neway ini ucapan tuk mung,,hehe kasi mung perasan sikit,,ekekekekek

Happy Birthday

sebelom lupe,,tq kad raye,,aku tau mung meroyan tahun nih kasi kad raye kan,,hahahaha tak sempat balas pon,,,so aku amik kesempatan nak mengucapkan selamat hari raye gak kat mung,,maap zahir dan batin,,,n halalkan makan minum,,0-0 okeh,,hahaha

2 CakaP2:

  1. sarini says:

    my dear friend...tq so much ok...luv u always..after hari raya day, i'm not be able to ronggeng2 with u again.please be free to come n visit us in meru...come....

  2. hamboi..cakap omputih plaks,,hahhahaha