KecIL||cUtE||SenGaL

huhu,,hari nih masuk 2 ramadhan..baru 2 hari pose dah malas tahap aper tahnye..hehe,,tapi yang bestnye,,,opis balik seawal jam 5 sore...meaning that,,,leh lah berbuka dirumah,,even ngan osmate aja pon ok,,hehe dr sensorang,,neway,,, bebalik citer malas,,,
aku sebenarnye pagi td gerak ke opis dari umah kakak aku kat gombak,,,sebab malam td baru balik dr kg,,,dah lewat,,,so lrt dah tentu2 takde kan,,jadi memang dah bawak baju kerja sekali,,then pas sahur,,sambung tido jam,then bangun siap2 le nak gerak ke opis,,mama (panggilan kepada kakak aku) anta sampai terminal putra,,,which is korang pepaham je le waktu puncak kan,,memang le penuh tak hengat,,,bersempit2 aku,,ngan bawak laptopnye,,aduh la,,berat sungguh,,,tersepit plak tuh aku kat pintu,,huhu sangat le memanas lam lrt tuh,,ngan org yang ramai,,ngan train yang weng sikit pagi td,,dok benti lelama plak die,,huhu,,,dah le aku hampir pitam,,,hadoi,,,sib baek masih gigih,,lau tak,,huhu tentu2 lah aku mc hari nih,,,tapi sebab aku akan cuti esok,,,so aku batalkan niat suci murni aku tuh,,hehe tapi aku balik umah le dulu,,anto laptop yang berat tuh n siap2 balik tuh g keje,,hehe sampai opis kul 9.45 pagi,,,ishish,,bua macam opis sendiwi plaks,,,hehe sampai opis as usual lah,,keje pon terus dijalankan,,,banyak programming yang kene settle b4 end of this month,,,terasa terbunuh sangat aku,,,giler betol,,huhu,,,aku buat jek mana yang terdaya n berusaha gigih nih,,,doakan aku berjaya eh,,,saper2 lah,,hehe...okeylah sekian saja citer saye,,,terima kasih,,hehe,,, jom balik..jom,,,selamat berbuka kengkawan,,nak makan ape eh??

0 CakaP2: