KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. wah.. wah lama kan tak hapdet.. maap ye para pembace.. saya ada kerja yang perlu dilakukan.. haha motip ayat sangat skema?? oh tak leh nak blah langsung.. ye la ape yang saya dah nih agaknya?? Oh biase la.. dah nak masuk hujung-hujung bulan April nih kan.. faham-faham aja la ape tindakan yang perlu diambil sebelum satu Mei setiap tahun.. hurm... pikir.. pikir..

Oh kan.. seperti biasa la.. warga2 pekerja macam saya nih.. dan seorang warganegara yang bertanggungjawab.. jadi dengan penuh dedikasi melaksanakan tanggungjawab kepada negara tercinta.. sekali lagi.. motif begitu patrotik?? PANG!! lempangan percuma buat diri sendiri kerana gagal menyampaikan ayat secara direct to the point.. :P ..

Baek lah.. cuba menjadi orang yang berterus terang.. sama seperti yang digambarkan bagi orang berdarah jenis ini.. maka saya akan menyatakan disini secara terangan tanpa perlu bersuluh lagi..
SAYA DAH BAYAR CUKAI KEPADA KERAJAAN MALAYSIA!!

Sekian, terima kasih.. Saya Dah!! Anda??

4 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    belum.... sebab belum kena.... wakakkaa... lainlah ko gaji 10K....

  2. ndr says:

    eh kematz.. tau plaks ko gaji aku ye.. weyh..weyh.. tuh baru gaji.. lom masuk bonus.. memang masak nak bayar kerajaan.. wahaha berangan la..aku gaji 10K kan.. :P

  3. Unknown says:

    wohh.. so. terlebih bayar ke.. terkurang bayar nih?

  4. ndr says:

    aaa... mesti la terkurang... kene bayar kerajaan.. tsk .. :p