KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. Tibe2 belom nak tido plaks..mata dah ngantuks sebenarnya nih.. Tp belum nak kasi peluang tido kat diri sendiri. Haih camtu la kan.. Bila patut tido tak moh.. Bila nak patut bangun tido pon tak moh.. Malas ngantuks sume.. Alasan.. Ho berbalik kpd aper yg mau disampaikan. Ye sebenarnya baru2 nih saya dapat housemate baru.. Sbb budak sengal tuh tetibe esok nak kuar.. Hari nih kasitau.. Bijak tak die?? Bijak kan..

Pastu masuk la bdk baru nih.. Hurm saya pon tak ingat nama die.. Maklum la lately saya takde mood nak beramah mesra sgt.. Sbb dia dah buat saya rase kureng sikit ngan soklan cepu emas celup die tuh.. Leh plaks kali pertama aku..mengenalimu.. Die sibuk nak tau tahap ketuaan saya nih.. Siap rayu2 punye nak tau.. Apekah motif?? Ape die bajet die lg tua dr saya kah??Mungkin atau die cuma nak berbudi bahasa if saya older dr die.. So leh la pangge akak.. Saya malas nak ckp banayak.. Bitau ajalah dah berusia 3 series puas hati?? Ha kan saya dah kater.. Aku penua lam umah sewa ni.. Sibuk jek nak tau..Saya ingat dah settle soklan sekali die bagi soklan yang aku rase nak lempang sebab takde logik bagi saya tanye soklan tuh.. Tau ape die tanye??Erm.. Dah kawen?? PANG!! Serius saya rase macam dpt penampar sulung hikmat 18.. Berdesup rase nak hempuk budak nih..

Tapi saya buat muka selamber jer jawab belom.. Pastu saya smbg lagi "Kalau dah kawen takde la nak tinggal sini!!" Harap jawapan tuh memberi die kefahaman sebab pastu osmate lama saya pon sambung.. "Haahkan..dah kawen buat ape tinggal sini." Sambil buat memek muka..Wak lu!! Tapi kan korang.. Bdk tuh balas balik dgn berkata " Eh mana la tau dok separate.." Huk leh plaks camtu.. Tak kose la saya nak kawen dok jenjauh nih.. Tak rela ok.. Ha sudah la poyo tuh.. Sila siap2 utk masuk tido.. Ok everybody good nite sleep tight.. Mimpi manis ok..XOXO

3 CakaP2:

  1. Unknown says:

    agak 'bijak' soklan2 housemate baru awak tuh.. harus diberi penangan virtual hendaknya.. hehe

  2. R-B-I says:

    Apa ke bodoh sgt? Spm kalau lepas mesti ada smtg wrong nih...

  3. ndr says:

    ainz.. kan?? giler la sangat nak berterus terang soklan.. tapi agak2la kan..
    rbi.. entah die.. nih bdk tahap skema nih.. kerja jkr.. alalalala.. malas layan.. takde mase