KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. yek la kan.. nih tak pasal2 nak tanye nih saper nye apartment nih kenapa?? nak sewa kah?? hey yang nih bukan untuk disewa ye.. ini untuk makan.. ahaks.. oh ia sebuah restoren sebenarnya.. bernama The Apartment terletak di Suria KLCC..

Bagaimana boleh termakan disini?? Oh secara tak sengaja tibe2 semalam berlaku black out di bangunan tempat kerjaan saya.. dan pengumuman dinyatakan bahawa kegelapan ini akan berlaku selama satu jam.. untuk kerja2 pembaikan oleh pihak tnb.. heyaaa.. maka disebabkan waktu kejadian sudah menjurus kepada waktu keluar makan tengah hari.. maka pemikiran tanpa disuruh ligat memikirkan tempat2 makan yang jarang dikunjungi.. Maka keluarlah bermacam tajuk kedai.. Tiba-tibe seorng menyebut The Apartment.. lantas saya sangat bersetuju.. sebab belum pernah mencuba lagi disitu.. haha dan2 saya setuju tanpa minta pandangan yang laen.. tapi seorang lagi telah menetapkan syarat.. bukan kedai2 fast food laen.. itu die dah siap pangkah awal2.. haha nampak sangat die selalu makan kan.. hehe..

So kami gerak ke klcc menaiki keter baru.. yehaaa.. best nya hari2 tumpang naek keta orang.. hehe lagi2 keta baru kan.. hehe :) .. Belom decide secara penuh nak g The Apartment tuh.. tp berusaha juga agar usaha lunch di The Apartment berjaya.. dan pasti lah berjaya kan.. kikiki.. Oh memang suasana yang.. errr.. camne nak gambakan.. maybe klu makan malan.. lagi kool agaknya.. hehe sesiapa nak ajak saya candle light dinner?? SMS please.. haha dan dan aja promote diri.. walaupon makan disiang hari pon kool juga.. ade aircond.. pasti la kool sampai dititik2 air aircond juga.. saper yang kene tuh.. kikikiki..

Kami pilih meja di dalam.. yang ade satu sofa dan kerusi2 kayu.. cepat2 saya lari nak duduk kat sofa.. hehe jahatkan.. takpe mereka memahami perangai saya yang baek hati ini sebenarnya.. nyeh :P .. So diberikan menu dan saya telah memilih menu yang jarang saya makan la kan.. ape die?? oh roast duck.. hehe d.u.c.k ye ejaan die.. jangan eja laen.. bahaya.. hehe.. dan segelas lemonade.. ho yeah.. itu hidangan lunch saya semalam.. dan ternyata saya lapar tika itu.. sebab habis la 1/4 duck tuh.. hish.hish.. buruk perangai kan..

Jadi marilah kita menatap gamba.. sebab orang kata gamba akan menggambarkan 1001 maksud.. org kata tau.. bukan saya.. saya tulis aja..

oh walopon nama omputis.. tapi ade jual nasi kerabu ok.. bersama ayam percik.. jangan tak caya

oh my.. roasted duck ini.. sangat lazat :P

Ini adalah budak yang sangat gembira walopon belum makan.. dan ditangannya ade ape??

mereka gembira.. walaupon duduk dikerusi kayu sahaja.. kikiki :)

Buat kawan-kawan yang nak cuba.. silakan.. harga die affordable la saya rase.. sebab macam jugak chillis, tgif dan yang sewaktu dengannya.. hehe selamat mencuba menjamu selera..

3 CakaP2:

  1. saya rasa kat the curve ada satu the apartment..deco dia sungguh cun! tp tak pernah try masukk..
    wah ada roasted duck..mesti en hubby suka ni kalo saya ajak pi situ

  2. Pn semut.. Sila ajak.. Haha sekali ade mashes potatoes.. So aariz leh mam sekali.. Kikiki

  3. baiklah!terimas kasih for the info..