KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. oh sedar tak sedar dah masuk bulan mac ye.. cepatnya masa berlalu... dan secepat itu lah kita melupakan tanda-tanda awal yang dah terlihat.. eh apakah?? oh begini.. sabtu lepas secara tidak dirancangkan.. lepas chit chat ngan nana.. dan hasil meracuni die.. akhirnya kami on untuk menonton.. all set dan tiket dah berjaya dibooking.. maka perjalanan menuju destinasi perlu dimulakan.. tapi kali ini... menumpang teksi yang sama... juga menuju destinasi yang sama..he.. ayat menda entah ini.. nanti akan dirungkai dalam post seterusnya.. tunggu tau...

Berbalik kepada cerita menonton.. ye kali ini buat pertama kali.. saya berjaya menonton teater.. oh ulang taipan.. dan ulang bacaan korang.. TEATER.. ye telah menonton teater TANDA yang bertempat di PJLA.. oh katne tuh?? dekat Jaya One tuh aja.. saya pon baru jek pertama kali kesitu.. padahal umah hanya sekakang kingkong menuju ke sana.. he.. saya dan nana mengambil teksi dari asia jaya.. dalam perjalanan.. terimbas plaks memori-memori masa kerja kat ieol dulu.. maklum lah.. menyusuri laluan yang sama setiap hari.. hurm..

Aik termasuk cerita laen la plaks.. mari bercerita tentang TANDA ini.. ulasan dari insan amatur seperti saya.. hehe bagi saya.. err... tetiba idea tidak mampu keluar dari kotak la.. hish.. marah la nih.. dah bersungguh nak mengulas td.. dah terlupa apa yang harus diulaskan... sheeshhh.. tak suka la camni.. tapi ulasan yang senang la eh.. bagi saya penceritaannya sampai la di minda dan hati saya nih.. dekat dengan kita sebenarnya apa yang cuba disampaikan.. kita juga tahu sebenarnya tanda-tanda itu.. memang sudah tertulis.. cuma kita yang belum sedar akan tanda yang semakin hari semakin banyak terlihat.. ye.. kurang sedar barangkali..

Dari sudut pemain-pemainnya.. pasti mereka memang berbakat.. saya amat terpegun.. ah.. sedikit jakun seorang saya yang baru pertama kali menonton teater sebegini.. ah.. tidak kesah lah kan.. janji saya suka dan angkat dua ibu jari untuk TANDA.. hehehe.. saper setuju.. kasi angkat ibu jari juga.. cepat-cepat..

Baiklah.. malas nak coret panjang-panjang... yang saya tahu bagi slot pertama.. memang terkesan sangat dengan satu dialog tuh.. nana juga kan.. ah.. hanya kita tau apa ungkapan itu.. sebab kita sama-sama setuju.. sib baik tak titik air mata kan.. hehe betul tak nana??

Oh ye.. tak sah la klu ke sana tak snap gamba-gamba kan.. Jadi letak la sikit disini...

Tangan saper yang menunjuk poster TANDA ni??

Seorang pemeran.. maap siapa tau nama beliau, sila hapdet saya

Ini semua kenal kan?? Dira namanya..

Oh jejaka manis ini.. saya suka ZA.. grrrr

dan ini rehan.. nama watak dalam drama IMPIAN.. saya tak pasti namanya.. maap cik..no sweat!!

Oh.. dalam saya menonton teater ini.. terlihat wajah yang sungguh manis.. dan macam pernah tengok.. lama saya berfikir.. betul mengganggu emosi saya menonton sebab otak sibuk berfikir siapa gerangannya.. lama juga.. sekali.. ting.. baru ingat.. dia pelakon dalam citer blogger boy tuh.. bukan Qi.. tapi Atikah gadis berkerusi roda itu.. yang menggelar dirinya blogger girl.. dalam citer tuh la.. hehe saper nama adik?? agagaga.. tak ambil gamba bersama sebab dah penat nak tunggu.. hehe.. takpe laen kali ade peluang g nonton lagi... hehe.. itu aja untuk kali ini.. nanti hapdet lagi...

4 CakaP2:

  1. Nana says:

    eheheh...name pemeran tu aku taktau..tp twitter dia Beto_Kusyairy ..tu lah org suruh register twitter yamau :P

  2. ndr says:

    ok.. ok.. aku register la demi ko.. hahaha alasan... grr.. alamak lupe nak letak gamba muka kamu la.. hehe

  3. Nana says:

    oits..tu blog kamu..gambar kamu sudah..ahhahaha

  4. ndr says:

    aku mesti tunjuk minah yang teman aku.. hahahaha