KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. oh..oh.. hujan masih turun diluar.. jadi masih duduk di opis sebab tak mahu redah ujan tuh.. nanti lencun pula.. sudah lah hari ini ayu berbaju kurung pahang ungu bertudung ala-ala ria fajarina.. jadi masih mau kekal begitu setiba dirumah nanti.. hehe.. gediks pulak seorang saya.. macam ada sang suami menunggu dirumah.. sadap..sadap u.. diam..diam..

Oh hari ini.. saya bekerja separuh hari sahaja.. masuk petang.. kerna pagi tadi.. saya telah meminta bantuan seorg teman.. menemani diri ini ke uptown damansara.. haha saya dah tau dimana tuh.. gila lah sebab tukang pandu tuh pon kurang jelas lokasi yang hendak dituju.. sib baek sampai.. hehehe :).. tapi panjang juga bebalan sang teman.. bila tau tujuan asal.. hek... katanya kalau hadiah die cenonet jaga kau.. hak hak.. sekali memang cenonet pon... hihi pas wayang 4 keping untuk esok malam.. citer Alice in wonderland.. oh yeah.. boleh tgk free.. tapi tak pasti plaks 3D nya atau yang biasa jek.. takde tulis pon.. hehe camne saya leh dapat tiket free?? oh toksah tanye.. sebab saya kan suke sms dan menang tuk majalah cosmopolitan.. hikhik.. lama tak menang sekali menang plaks.. alhamdullilah.. syukran..

Sekarang masih lagi terfikir-fikir nak ajak saper menonton nih.. ade 3 seat kosong.. yeah.. dan saper yang bertuah.. sila tunggu panggilan hangit daripada saya ok.. tunggu tau.. hehe baek korang doa dalam hati.. korang terpilih.. selamat suploh hengget korang nih.. hehe tapi banje saya makan la pastu.. ada berani?? he.. baek lah nak balik.. macam dah reda sikit ujan.. nak g pasar malam cari makanan.. oh lapar aja dipetang hari yang sejuk ini.. hehe semoga perjalanan selamat dan diberkati.. Insya Allah..

Nanti akan hapdet pasal cerita Alice nih ye.. tunggu..

0 CakaP2: