KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone,, haha sian kat blog aku dah bersawang die,, maap ye aku takde mood tuk tambah tulisan aku nih,, hoho,, ble2 aku senang aku letak la tampal gamba sekali,, hehe aku sajek jek letak lagu nih,, nak kasi naik gik aura aku tuk hari Jumaat nih,, hehe nak tau ape,, nanti aku hapdetkan selepas berlalunye malam jumaat tuh,, hehe yang pasti aku seronok gle nih,, akakaka so meh kiter layan lagu aweks chumel nih,, errrk chumel ke die?? akakakakaka,, sure adik aku gelakan aku pasni,akakakkka


Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya
C I N T A
Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku
Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu
Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya
Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu
baru ceritanya sempurna
Hey hey hey hey
Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal
Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu
Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya
Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna
Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A
Baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
Peliknya rasa lantas kutersedar
aku tak percaya
Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya
Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna
Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

2 CakaP2:

  1. R-B-I says:

    Oh aku tak percaya...ceh!

  2. ndr says:

    wakakakkaa,, layan kan aja lah..hurm