KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. kali nih nak sharekan pasal satu event yg aku menang tuh la,, hehe actually event nih anjuran majalah bulanan mesti beli aku,, ape lagi klu bukan COSMOPOLITAN. Hurm event nih berlangsung pada 15 MAY 2009 kat Theobroma Chocolate Lounge, di One Utama bermulaa kul 7.00 -9.00 p.m. he tapi aku sampai kul 8.15 camtu,, eheheh acara dah mula pon,, n aku terlepas kuiz pertama,, alooo klu tak sure aku menang,,, hehe perasan,,, So sampai derang bagi kupon makanan la n tanye nape lambat,, aku senyum aja,, hehe nak buat camne,, memang lambat,,ekekekke,, then aku pon duduk la dulu n makan la,, hehe,, sebab dah nama kedai coklat kan,, hurm,, memang manis2 amat la makanan die,, hehe,, tapi sedap banget,, burp,, kenyang aku,, tak lama lepas tuh,, LJ pon datang la meja aku,, n duduk kat sebelah aku juge.. jadi beramah mesra la ngan kitorg,, wawawa,, banyak gak mulut budak kecik nih,, panjang celoteh die,, pasal buruh kanak2 la,, pasal cita2 die nak ade jenama baju sendiri n bukak butik ala2 zara ke, forever 21 ke,, n mcm2 lagi,, hehe then dengan peluang yg ade,, terlepas la soklan2 cinta die ngan aizat.. die kate memang rapat la ngan aizat tuh,, sebab die pon gila2 mcm LJ,, hurm,, die gler eh?? akakaka,, then derang tanye pasal program diet aizat la,, memacam,, dah lupe dah,, ekekekeke tp yg paling aku ingat,, die citer pasal kaki die yg cekeding tuh,, camne krew2 kat lokasi suke nak jadikan dienye kaki sebagai kayu hoki,, muhhehehehe sian deh loe,, saba eh,, pastu die banding ngan kaki aku plaks,, mesti la kaki aku lagi besar kan,, haip!! then event seterusnye maen jigsaw puzzle plaks,, hehe dapat gamba farah fauzana.. so ngan rase teruja aku maen la,, sambil bising2,, hehe tapi yang banyak buat adalah dak LJ la,, aku buat2 susun jek,,agaggagaa,, best tak men tipu2 camtu,, dah tuh la puncanye kumpulan aku kalah,, takpe guys,, saye bangge ngan anda semua,, ala bukan ape,, sajek nak kasi org laen menang,,, ayat tak mau mengaku kalah namanye nih,,, so abih kuiz sambung makan2 sikit then sessi bergamba segala,, nih saat yg ditunggu2 nih,, ekekeke,,,

ha,, nih la poster tuk hr itu,,hehe
ha,, ngan cik nih la beramah mesra,, kiup tak??

sekitar majlis berlangsung,, nampak tak jigsaw farah tuh

weols para2 pemenang ngan the editor, Izza Shafiza Ibrahim
tujuan kandid gagal,, sweet...
LJ's faces that nite
wahahaha nih anak saper laks nih,, haip
aku dan org2 kuat Cosmopolitan,, weee

warge cosmopolitan with LJ


nih lagi aksi2 keluarge cosmo n LJ,, neway u rocks guys!!


aksi ba - cak aku,, sangat chumels kan?? sajek la tepek gamba nih,, sangat kiup mereka berdue merebut poster itu..muhehhehe :P
ok tuh aja ceritanye,, nanti aku sambung bercerita lagi eh,, banyak lagi story morynye,, hehe till then daaa n nite,, n tq to COSMOPOLITAN for the event.. muheheh laen kali jemput lagi la ble saye sms dan menang tuh,, ok??

6 CakaP2:

  1. Unknown says:

    owh, hape kah makhluk aku ini..?

    serius aku tak kenal sape artis ni..

  2. ndr says:

    hahha,, die pelakon pelapis skrg,, nanti encik riz balik,,leh ah tonton lakonan die,,hehe

  3. wah ieyta skrg,..asyik join aktiviti artis jer...ade kelas gitu..
    sbb tuh i tak ajak u naik broga hills...sana xde artis...hehhee

  4. ndr says:

    peng,, sengal la mung,,aku dah ajak kan,, ko yg tak nak!! mung dop ajak aku,, kete kat sana takde artis,, aku nak shotting ah kat atas tuh,, canteks seyh view die,,hurm,, ko jd model aku nak??

  5. siti says:

    makcik,
    sejak bile lak ko jadi bestfren liyana jasmay nih..

  6. ndr says:

    ooo.. sejak ble,, hahaha mana ade siti,, sajek jek layan,,kang die kecik hati plaks,,ekekekke