KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone,, sowwy korang aku memang not in the mood nak post entry baru,, KEMALASAN itu melanda hidupku,, adeh,, malas nak buat banyak bende,, nak edit gamba,, nak perah otak pk ape nak tulis,, nak macam2 lah yg patut,, hehe ape yg aku rajen sangat sekrang,, tepek lagu,, perasan tak,, entah brape lagu dah aku tepek bln nih,, dah mereng budak nih,, sian die kan,, hahhaha,, really, truely sowwy la ye,, hekhek ayat ala2 star la sangat mcm la ade sangat peminat yg addict nak bace ape aku tulis,, mabuk laut,, hahahaha so aku tepek lagu nih eh,, tengah dok layan supaye memberi mood kat aku,,hehehe,, jom layans,,,

ROsS@ - HeY LaDiEs


Sudah kubilang jangan terlalu yakin

Mulut lelaki banyak juga tak jujur

Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta

Kalau patah hati siapa mau nolong

Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah

Kita juga bisa menipu dan menduakan

Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak

Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu

Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk

Namun ladies tetaplah harus waspada

Semogalah kita semua akhirnya

Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin

Mulut lelaki banyak juga tak jujur

Bila sakit hati wanita bisanya nangis

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    erkkk.. nih lagu patah ati+kuciwa nih.. huhu

  2. ndr says:

    akakaka,, kuit2 lagu die,, i blom la patah hati,, ekekekke