KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone,, lama betol aku tak share aper2 celoteh kat sini,, maklum la,, aku takde mood nak berkarya,, akakaka,, dan dan aja kan,, been so bz ngan tah ape2 tah,, tak tau la,, tapi ade mase maen FB lelama,, huh,, bukan la,, smlm dan hari nih, siyes la aku sangap amat kt opis,, server down seharian,, huhu hari nih plaks derang nak buat cloning instance developement yg aku gune,, bernanah la aku tunggu tak siap2,, dan2 kul 5 gitu,, baru settle sume,,baru le terhegeh2 aku nak buat keje,, huhu dah la tertangguh keje aku due hari ,, marah2,, so td sebab semangat tekad dan usaha jitu aku buat keje ngan penuh dedikasi,, huhu kul 830 baru balik,, adeh,, letey sangat,,, tuh la keje sikit je, tapi sangat terase sangap terlampau sehingga menyumbang kpd kepenatan terlampau juge,, huhu dah rase nak tido nih,, klah kawan2,, laen hari aku tulis lagi lah,, rase mate dah takbleh nak bukak nih,, nantuks,, huhu nite sume,, mimpi indah yaaa,,

2 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    resign tak jawab tag

  2. ndr says:

    hahaha,, aku dah resign dr menjawab TAG,, akakakakak