KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. kire dah lama betol kan tak hapdet zone sendiri,, amat tidak mampu menepis KEMALASAN yang berpanjangan itu... hr nih tetibe rase nak tulis2 sambil meluahkan ape yg terkandung dikotak pikiran nih ha.. adeh berat betol rasenye nak bawak nih ha,, dah tak larat lagi.. huhu..hari nih aku terlewat bangun,, lewat yg amat sangat,, haaa,, ni le kejadahnye klu tak reti nak tido awal,, jadi burung hantu kejenye,, huhu bukan saye yg salah,, die,,die,, haha,, so sebab dah lmbt n baju sume tak iron lagi,,maka setulus hati ku sarungkan baju kurung kegemaran saye,, hehe senang kan,, tak yanh gosok,, ekekeke sampai opis kul 945.. ya ampun,, kenapa la aku camni,, sume org tgk aku n kempius,, kenapa lah seorg aku pakai baju kurung,, sungguh ayu gitu,, ekekeke aku sengeh aja,, memang bukan biase berbaju kurung pon,, aku rimas,, hehehehe,, hari nih aku lalui ngan ok la,, before lunch td,,bergigih buat report,, dan berjaya,, sukses,,,sukses!! tetibe ble aku run tuk all data,, alamak,,kantoi sangat,, ade error.. return multiple row plaks,, adus,, memeningkan sungguh!!pusing kepala ku jadinye,, huhu,, dan ditambah,, ade perkara yg membuatkan aku sedey,, mendownkan semangat aku,, even aku tahu,, i shouldnt feel that way,, but,, aku tak leh nak halang rase tuh,, kebanyakan hari ni,, aku diam aja,, kusyuk buat keje dan still pk yg tak sepatutnye,, siyesnye aku tetap pk sampai sekarang,, nak buang jek dr pk,, tapi still pk,, hurm hari nih aku still configure report tuh,, harap esok berjaya dapat solution die,, n esok akan menemui user yg agak kerek tuh diskus some error,, hurm tadi aku balik lam 6.15pm malas n kurang mood n kepala aku sangat berat,, jadi pulang dan sekarang menonton tv sambil jawab soklan kuiz kat FB.. so tuh ajalah hari aku hari ini,, hopefully esok akan baek2 aja,, hurmmm

0 CakaP2: