KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone,, post kali nih aku nak sharekan aktiviti kesukaan ramai wanita2 kat dunia nih,, termasuk aku,, dan ikon shophaholic ternama rebecca bloomwood,, ala mengaku aja la,, bahawa dalam diri anda ujud seorg becky kan?? betol tak?? so as aku dah war2 kan yg jcard day itu,, pada 9/4 di AU2 keramat,, aku ngan gigih dan mantop memula kan langkah lepas anih opis hour,, hehe hajat suci murni nak le cuti sehari tapi,, hati ini berat sekali nak menuju ke opis,, tah semangat gle nak bekerja plaks,, ishish,, tertewas semangat shopping ku untuk hari itu,, walaupon begitu,, ku keja tanpa fokus la,, ble terpk2 la bende2 yg nak dibeli,, dah abih org laen beli,,huhu,, sengal,,, oh aku menuju kesana ngan opismate aku,, die pon suke gak shopping nih,, bukan aku aja ye,, hehe gerak lam kul 6 sampai sana berjaya mendapat parking ngan cepat sekali,,, alhamdullilah,, so memulakan operasi shopping round pertama,, mencr2 la ape yg nak dibeli,, malangnye sangat la boshan sekali barang2 yg dijual, baju keje tajuk yg selalu aku beli pon tak banyak choice,, which is aku dah ade kebanyakkannye,, jadi aku round2 lagi, lam hati dah terdetik sesuatu, klu jumpe kene beli nih,, sekali memang jumpe.. korang tau ape?? hehe saye berjaya jumpe baju tee polo..hehe ape lagi rembat la 2 pasang, then terembat plaks satu seluar kaler putih,, n then teringat blom belikan hadiah tuk kazen,, jadi belikan hadiah tuk die sekali, oh ya,, saye juge beli langsir baru tuk bilik tido saye,, dah lama betol tak tuka langsir tuh sebenarnye,, hehe, jadi pusingan pertama berhenti disitu kemudian aktiviti mengisi perut di subway,, hehe aku makan sanwich steak n cheese,, letih nak habihkan,, tp berjaya gak la,, hingga tinggal last bite dah tak mampu dah,, perut dah kenyang dan dah recharge,, ape lagi memulakan second round... bende yg aku beria nak beli,, sebab mase bayar tuh aku nampak org beli, ala mainan susun2 blok tuh,, tapi bukan cap uno lah, cap ayam jek,, hehe ade less 50% sebab tuh akak beli ye,, hehe untuk cukupkan dapat 2 kupon,, aku kene beli lam 30 hengget,,, so aku rembat lagi sepasang suar,,, hehe so dah letih sgt,, nak gerak balik membayar,, tetibe ade plaks jual set comforter satin ngan harge 79.00 ,, so,, aku beli lah,, untuk kegunaan ble ade org nak datang2 umah,, senang,, takkan nak kasi derang tido atas lantai plaks,, ekekeke,,,pastu kire2,, eh kene cukupkan plak 3 kupon,, ehehe,, capai sepasang baju lagi,,, taraa,,, dah cukup bayar n redeem kopun,, yahooo,,, mak berjaya dapat 30 hengget,, hehe tahniah,, bln depan bayar la ye kad gores anda tuh,, ishish,, so inilah keberhasilan tuk hari itu

bukit pembelian saye
set comforter ngan langsir

yeah,,, nih jek yg saye beli,,

6 CakaP2:

  1. Unknown says:

    marketing strategy..
    memang diorang dah plan well..
    hebat gak diorang2 tu..
    =)

    well, takde nak komen sangat..
    duit masing2 punya..
    takmo aar menyebuk sangat..
    =D

    just jangan sampai lupa diri dah ler..
    nanti merana dikemudian hari..

    thats all..
    =)

  2. ndr says:

    metalrizca,,
    hehe tq atas peringatan,, hehe alhamdullilah masih berjaya untuk tidak lupa diri,, hehe

  3. Anonymous says:

    tetibe rase cam nyesal lak tak g hahhahah. tgh sebuk bermsg mu aku blh tertido lak...huhuhuhu...

  4. ndr says:

    larranisa,,,
    memang terbukti kesengala mu nmpknye,, hehe ade g tido,, ces

  5. Unknown says:

    banyaknye gaji awaaakkkkk...

  6. ndr says:

    ainz,,,
    mana ade banyak,, hehe ade rezeki tuh, hehe