KecIL||cUtE||SenGaL

kembali hapdet ndr zone, hari nih opis aku nye renovation berada pd tahap terakhir, cuma nak pasang pintu jek lagi,, jadi menjelang petang,, kontrator2 tuh tengah siap2 lah nak kemaskan pintu segala bagai, bau gam menusuk kat idung aku ngan kuat sekali,,, dah tak pat bertahan,, naik lalok aku,, ahahaha,, tak sebenarnye dah naik pening,, 'Aduh pening kepala..' aku terkeluarkan ayat begitu,, tetibe uncle pengemas pintu itu terus tersedar lalu berkata,,, 'Saya ingat lu org semua okey saja,, ini tara baek tau,, klu hati ade rase sudah geli2,,, tara ok sudah'
ooo baru nak perasan penderitaan kitorg sume,, cesss tapi aku masih kurang mengerti ape yg dimaksudkan,, ble hati sudah geli tersebut,, then my PM balik,,, then die kate, kuatnye bau,,, haaa,, kitorg reramai menyampuk,, dah lalok kitorg sume nih,, kene balik awal camnih... hoho dan dengan penuh sportingnye encik bos benarkan kami balik awal,,, yahoooo i lap u lah encik bos,, aahahaha,,, tapi aku tak tewus balik la,,, aku balik kul 530,,, pastu dengan niat suci murni,, aku menuju ke Mid,,, hahaha alang2 dah balik awal kan,, dan sebenarnye aku nak beli kettle baru tuk umah,, ehehehe yg lama dah rusak plaks,,, dah as usual la,, klu aku ke mid tuh,, dah tentu2 lah aku akan membeli bende tak sepatutnye,, hahahaha,,, nampaknye hari nih berhasil lah aku membeli sebuah cerek elektrik disamping beberapa aksesori tambahan,,, sebelum balik aku menikmati makan malam yg simple kat toast box,,, yumyum,,, sedapnye,,, ahaha nanti aku upload gambanye ye,,, itu aja citer hari ini,,, sekian sambung dipost laen,,, daaa

0 CakaP2: