KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone,, so hari nih aku bukak2 blog,,, ade lah pesanan,, anda ditag,, sabar aja lah,, aku bukan ape,, kang klu aku tak jawab tag nih,,, sentap resign terus2an enCik KemATz dr dunia tagging camne,,, haha takpat la korang merase ditag dek die lagi,,, muhahhaha,, dan lagipon,, aku sebenarnye banyak gle utang tag die,, arggg dah lupe plaks,, bayar utang tuh,, kire burn ajalah,, so aku jawab yg nih jek la,,,

Apakah Nama Blog Anda Sekarang Dan Kenapa Anda Pilih Nama Itu?
NDR ZoNe,, kenapa eh,, sebab DSN ade sitizone,,, maka biarlah aku ade zone aku gaks,,

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://nakdararindu.blogspot.com/,, camne leh dapat nama tuh,,, oo aku suke nama tuh sebab sgt klasik dan kemelayuan serta keayuan lah sangat,, macam pemiliknye,,, ecececece,,,

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Method?? ala tak de pon,, just tulis ikut suke aja ayat nak tulih kan, yg penting tersampai maksud untuk org yg baca,, errr,, korang paham kan kan??

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
hah?? takdela lagi buat mase nih,, ngah bergumbira disini,, ade zone sendiri la katakan,, ikut suke nak buat apa pun,, janji gumbira

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
oooo... blog encik kematz nih,, die selalu glew update,,, maka tak sempat lah nak bersarang blog die,, sangat merajen menghampehkan blognye,, ahahahaha,,,kire updatable sangat la,, updatable?? mcm buat program plaks,,, ahahhaha

10 Person To Tag:
huks,, suploh org ke?? banyaknye,, sebab thn nih aku blom tag sesiapa,, ape kate aku tagkan meka2 nih,,,lagipon kan,, ramai antara meke nih,, lom penah jawab tag,, meh kasi dera mereka,,muhahaha,,, dan kalian yg bertuah adalah,,


Mama Maryam --> sila jawab ye adik,,akakakaka)
NyssA --> tag pertama anda,, tahniah!!)
Zue -->lom penah lagi tag awak,, ape kate tolong jawab nih
Linda PenG --> tlg jawab tau tag dr minah kerek
KakA eiTa --> die memang tega jawab tag,,hehe
FiZa --> first tag dr ku untukmu
Ila --> no komen,,,
CIk tanTi --> sila lah memberi jawaban bernas anda
NouRs --> gle lama tak kenekan tag kat die
Nuha --> nak dengar kutukan ikhlas die pasal blog aku,, akakakaka...

sekian sahaja,, so kematz harap encik berpuas hati ngan jawapan saye,, sila bagi markah A+++,, saye dah jawab sume soklan nih,, penat tau,, akakakak,,,

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    kematz ni cam biasa aku nampak dalam blog sukahati..

    kecik yek dunia ni..
    =)

  2. ndr says:

    metalrizca,,
    haah,,tepat sekali,,hehe die dak uitm gaks dulu