KecIL||cUtE||SenGaL

salam and kembali hapdet ndr zone,,, post kali nih ade lah menjawab tag dr zue,, huhu saye tag die,, die tag saye balik,,, ishish,,k lah untuk tidak menghampakan zue disana,, ini lah jawapan saye,, sebelum tuh,, ini adelah syarat sah untuk menjawab tag ini,,, err.. i'm google bak kate rebecca,, muehehhehe
"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people."


1. I am...

saye gumbire ngan kehidupan saye,, pull stop


2. I really want to go to...

saye nak g UK,, huhu

3. My favourite place is..

my bedroom,, huhu

4. My favourite things are..

Laptop kesayangan gue,, aduh,,,

5. My favourite drink is...

kopi ais,, perghhhh!!

6. My favourite food is...

roti bakar jek... huhu


7. My favourite colours are..

merah itu menawan,, macam kaler maroon jek nih...

8. I live in...

vista angkasa,, muhehehe


9. I was born in..

kuantan,,, home sweet home

10. My college was...

universiti malaya,, kebanggaan kita semua,, hahaha

11. My favourite stories are..


my all times fav,, suke banget gue,, huhu

12. My hobbies are...

membogging,, huhu

13. I wish for..

happily ever after!! amin

14. I tag...
penat la nak tag orang,, saye resign dr tagging!! ahahahha

1 CakaP2:

  1. Anonymous says:

    vista angkasa tu mcm mana? ok ke? mmg dekat dgn LRT ke walking distance?