KecIL||cUtE||SenGaL

hoho entah kenape tekak nih smlm gle nak pekena kopi ais,,kecur2 air liur aku ble tercium bau kopi,ishish,,sib baek aku bukan ibu mengandung kan,,lau tak kempunan le jawabnye,,,disebabkan aku dah memang ade kat mid,,hehe suke betol le aku g mid tuh,3 hari berturut2,,mujur aku dok vista,,cube bayangkan aku dok kat area umah adik aku,,yang jalan kaki 10 minit dah sampai tuh,,,nescaye le aku jadikan mid tuh kedai runcitaku,,hahaha,,kan,,,dah tau reason aku ske g lepak ujung minggu umah adik aku,,,haha bocor rahsia,,,,oh berbalik citer kopi ais,,sebenarnye aku nak beli brg buat semosa jek kununnye le,,,tapi biase le,,,ble dah sampai carrefour memacam plak aku sauk,,memang le,,lau dapat shopping kan,,,tak tau nak kate pe lah,,hehe jadi sebelom balik tuh,,aku lepaskan hajat gak le nak pekena kopi ais,,sebab takde white coffee kat mid,,, dapat kopi ais toast box pon kire ok lah,,janji kopi ais,,hehehe,,,slurpppp..memang beh le aku sedut,,,perghhh...nikmat tuh,,, hukhuk tp yang tak behnye ri nih aku sakit tekak,,ha hadap le lagi mende sejuk camtu,hukhuk,,,terbatuk2 dah aku jdnye,,,huhu tapi ape ku peduliks,,janji sedap,,,kan?? yum yum...



0 CakaP2: