KecIL||cUtE||SenGaL

huhu entah mende le aku nak komenkan ape pon tak tau,,,cume aku tengah bosan kat umah nih ha,,kat tv takde le plak citer best,,,huhu kebanyakan rancangan bersiri aku follow dah abih season last week,,,sib baek le banyak laks season baru yang start minggu nih,,antaranye :

  • prison break - monday 8tv 10.30 pm
  • ugly betty - tues 8tv 9.30 pm
  • desprate housewife - tues 8tv 10.30 pm
  • american idol - wed & thur star world (711) 6.00 pm
  • 1 in million - friday 9.30 pm

maka lengkap jadual tontonan aku tuk seminggu,,,weekend tuh bergantung pd citer yang ade le,,bes ke tak,,hehehe,,,tp khamis nih last episod HEROES,,hurm pastu kene tunggu le season baru kan,,hehehe,,, dalam citer2 pasal tengok tv nih kan,,,ade le citer sedeynye,,hukhuk,,, cerita aktiviti ujung minggu aku le nih kirenye...takpe le...nanti aku sambung,,ngantuks le plaks matenye,,,ok nite2,,,dan selamat menonton,,ingat tau jadual yang saye dah berikan diatas,,,bagi penggemar siri2 tersebut le ye,,,yang tak suke n follow,,,ade ke aku kesah,,,muhehehehe,,,, :)

4 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    ohh ko no komen ye...
    aku ada komen..
    nak tau apa dia...
    bila ko nak bayar hutang..???

  2. Anonymous says:

    eleh..ko memang kan,,,tak saba nak aku kasi ulasan yang sgt bernas tentang tag tuh,,bia lah,,ko tunggu je hasil kutukan aku,,hehe

  3. Aurora says:

    muahahaha yezzaaa mari kita layan semuanya..

    aku plg x sabar nak tunggu ugly betty season 3.. nanti leh kita borak2 pasal ugly betty kat sini..

    american idol pun layan... Prison break season baru ni best .. sbb mereka dah bukan dlm jail.. n nak musnahkan the Company... layan!!!

  4. Anonymous says:

    aurora...
    itu sudah pastikan,,,hehehehe,,,