KecIL||cUtE||SenGaL

korang selalu tak makan apam balik?? haaa,,, nih ade satu apam balik versi terbaru,,, selalu apam balik yang standard akan ade jagung n kacang kan kat dalam,,, tapi nih laen tau,,, baek punyeeee,,,, yang nih dalam die ade pulut itam ngan kelapa parut,,, ekcelli aku pon baru terjumpe kat pasar malam area umah aku,,,, memula aku dok usha aja,,, tapi disebab kan perasaan nak tau rase die,,, aku beli le jugak,,, dengan harge rm2.50 ,,, aku makan time panas2,,, rase die ok le,,, sebab ngah panas,,, tapi aku rase kan,,, better le klu beli perasa yang klasik aja... senang citer,,, tapi tak salah mencube,,, so sesiape nak test,,, sile le menuju pasar malam bukit kerinchi setiap isnin dan jumaat,,,, selaen perase biase n pulut itam,,, ade satu gik perisa coklat rice kot,,, yang nih aku lom torai lagi,,, tunggu le next week ke,,, just wait eh,,, oh ye mari aku pertontonkan wajah apam balik tuh,,,


nampak menyelerakan tak??? yumyum

0 CakaP2: