KecIL||cUtE||SenGaL

hehe,,,mende korang hengat ha?? bab tegar2 nih,,hehe aku actually skrg nih tak brape nak tegar lagi le manjalankan keje ku sebagai seorg pendevelope system,,,(ade ke nama camni?)... suke hati aku le kan,,tapi adekah akan merusakkan bahase??? owhhhh,,maap atas kesalahan tatabahase ini,,,this week dah masuk due minggu kat tempat baru,,tapi masih lagi lom dapat aper2 tugasan,,jadi mase itu emas telah banyak aku habiskan ngan mensia2 kan mase jek,,ops,,,terberitau korang sume plaks,,,bukan begitu sebenarnye,,,aku rajin tau,,,(mengangkat bakul sendiri),,,sekarang tengah membace berkaitan 'oracle discoverer'... apekah ia?? hehe nanti aku habis bagi ku bitau korang eh... hehe mungkin sekadar janji palsu lagi,,,
jadi tuk memenuhi ruang mase yang banyak,,aku curi2 peluang kasi update blog nih,,,nanti tak sempat le aku bosan kan,,sebab klu aku bosan nanti aku bebel2 le kat sesape yang berada dalam carta 'YM' aku,,hehe sian mereka...mesti cuak nampak aku on9,,,takut jadi mangse keadaan,,,jangan risau,,,aku bukan ape2 kan korang pon,,hehehe cume dera mental korang jek kasi weng,,hakhakhak,,, saper yang baru add aku sure menyesal kan??? ade ke??
hehe tapi kene ingat sesuatu le kan,,dari lima perkara,,,salah satunye ... "waktu lapang sebelum sibuk" dan tentunye kene lah kite memanfaatkan mase yang ade itu dengan aktiviti berfaedah,,wah terskema ayat sudah,,,tapi betol le kan,,sebagai seorg pen'Support' sistem yang beh,,,ade waktu2 aja yang aku akan sibuks gle,,, sebuk aja ok,,bukan gle lagi,,tak sampai tahap itu lagi,,, ok le sebelom aku teruskan melalut,,,baek aku post kan dulu catatan nih... nanti klu aku busan tegar gik,,aku buat le citer laen lak tuk banyak kan post sempena tahun baru nih,,hehehe leh ke?? boleh blah,,,eh suke hati aku le kan,,nih blog aku,,hakhakhak,,ade aku kesah?!

2 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    apakah itu ORACLE DISCOVER... ajar saya boleh... saya memang tak tau apa itu ORACLE... ada ianya sama macam dalam cerita MATRIX....

  2. Anonymous says:

    ko sengal ah kematz,,,mamang aku bakar ko nanti,,tak pon aku bagi lempang lelaju je,,,huh