KecIL||cUtE||SenGaL

hurm meh aku story something kat korang yang rajin bace ape yang aku taip nih,,,,kisahnye berlaku smlm,,,pas aku dah kenyang tergolek makan tosei planta kat food court Darby Park tuh,,,cerita bermule bergini,,,ceh ayat,,,since aku memang ade bekas rakan seperjuangan dulu mase kat syarikat 'H' (bukan nama sebenar..) maka aku pon menegur le kawan lama kan,,,kang aku tak tegor,,,kater aku sombong,,maka demi mengelakan tanggapan negatif tuh,,aku pon menyape,,,
aku : hi korang...
hehe kekunon peramah le,,,tapi memang aku mmcm tuh pon kan tidak dinafikan...pastu dan2 terus bdk nih bg ayat gini kat aku,,meh aku namakan die Cik H (bukan nama sebenar juge)
cik H : nak komen,,,nak komen,,,,
ewah ayat cam bebudak kecik nak mintak maenan dr parent ble g pasaraye,,,tapi dlm situasi nih,,,die dah beso gajah dan telah diajar tatasusila menjadi seorg gadis melayu yg sopan santun le kan,,,sepatutnye...So aku dengan rase nak tau nih,,kasi ah can die kasi komen membina die tuh,,,kang tak kasi kecik hati plaks... korang nak tau ape komen die,,meh aku taipkan kat sini
cik H : Saye rase awak lagi sesuai pakai speks la..lagi kiut saye rase...
PANG,,,terase cam kene sepak pipi aku tau tak,,,,pastu pe aku jawab,,,
aku : oh,,,saye sajek je pakai contact lens ni,,kasi nampak matang skit,,, lagi pon i dah tua..biar lah nampak matang skit...
aku kontrol ayu jek le kat situ,,bagi jawapan,,,padahal lam hati aku rase nak bakar aja die,,,dah le mase tuh kat tempat org jual buah2,,,sila bayangkan keadaan diri anda ditmpt sebegitu dan disound direct lagi,,,aduh,,,sib baek aku ingat le jugak kan lagu Exist tuh,,,, masih terselah ayu wajahmu,,,walopon marah,,,ha kan,,,,perasan sendiri ayu,,,
pastu aku terus blah aja pas bayar harge buah jambu madu tuh,,,dalam hati,,memang le cik H tuh sajek cr pasal ngan aku kan,,, Eleh,,,sebenarnye die dengkikan aku le tuh,,,sebab aku bertambah kiut dr aku pakai speks,,, n die riso peluang die nak ngorat pakcik jual buah tu tipis ngan ade nye pesaing mcm aku,,, blah le,,,aku pon tak nak tau pakcik tuh,,hambik le,,,aku kasi free aja,,, lagi satu,,,ape die kesah aku nak pakai speks ke tak,,,bukan aku pau die pon nak beli contact lens nih,,aku gune duit aku sendiri tau,,, lau die nak pakai,,,beli ah sendiri,,,, nih memang betol2 kasi acik marah tau,,,ish,,, so kalau korang jadi aku,,ade kah korang anggap komen die tuh membina ke nak membunuh aku??

7 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    aku pun rasa ko better pakai speck dari lense...

    karang ko tertido... ada yang lense kat belakang biji mata...

    heheheheh

  2. Anonymous says:

    Wei..u can selalu cakap :ADA AKU KESAH..so make dunno jek..we are whAt we are la, janji bahagia..ADA AKU KESAH?111

  3. R-B-I says:

    anjam rasa ok aje cuma ateh jangan pakai yang kaler2 menyerlah,pakai yang takde warna @ warna2 natural. hohoho ini ikhlas ni,hahah memang dia dok perati ateh la tu,lum apa2 terus nak komen. kalau anjam tu mau pasni dia tobat tak mau komen lagi....aku memang kesah!!!!!!

  4. Aurora says:

    Hahaha apsal poyo sgt Cik H tu.. belum apa2 dah nak komen... apa dia hingat dia artis ke? hahahaha

    Anyway.. ok apa kita cuba benda baru.. at least ko ada keberanian nak cuba sesuatu yang baru dlm life ko.. Biasala kan.. kalu org 1st time tgk kita dgn sesuatu yg baru.. mgkn agak janggal or pelik..

    Mgkn ada benarnya ko nampak comel lagi kalu pakai spek or apa2ler..

    Yg penting ko selesa n suka... apa org kata.. dont take it too much..

    Hehehe anyway aku sungguh jealous dgn blog ko yg baru nie.. sungguh seksi, sungguh ayu.. sungguh high taste, sungguh gedik.. sungguh berketerampilan.. sungguh mahu kannya utk blog aku juga.. hehehe

  5. Anonymous says:

    hehe,,,time kasih atas komen bernas anda,,,hehe
    kematz : weh aku cabut le dulu sebelom tido,,de ke nak pakai,,hehe
    Mama eftie : kan???? ade aku kesah,,memang pon tak kesah
    mama Maryam : hehe cadangan anda diterima seadanyeh,,hehe jangan lupe bekas contact lens ye,,,
    Aurora : hehe jangan le cemburu,,hehe

  6. huiks? saya tahu company 'H' tu company apa! but then sapekah cik 'H' tu? isk apsal die tergedik2 komen gitu plak? ngade btul..sape die tu wak? kasik tau saya sket!! serius saya tatau menau yg kita ada x-colleague gitu..ish

  7. Anonymous says:

    hehe,,ade le,,rahsia,,nanti i bitau u la cik semut,,hehe